فناوری

کمر داور «میدون» نشکست/ یونچی: نیاز به ۲ ماه استراحت مطلق دارم

روز گذشته ویدئویی از پشت صحنه برنامه میدون منتشر شد که نشان می داد علیرضا یونچی داور این برنامه دچار شکستگی کمر شده است. یونچی ضمن اعلام خبر کبودی کمر و اسپاسم عضلانی از وضعیت جسمانی خوب خود خبر داد.

به گزارش ایرنا؛ علیرضا یونچی گفت: ضبط فصل چهارم برنامه «میدون» به طور کامل به پایان رسیده است. اتفاقی که در ویدیو می بینید چند روز پیش رخ داده است. منو بهمن هاشمی داشم در حال تست یکی از تولیدات شرکت کننده در برنامه بودیم. این محصول باید روی آب قرار می گرفت اما در آن لحظه آب وجود نداشت. کمرم از ارتفاع دو متری به ورق آهنی برخورد کرد و کبود شد.

کمرم فقط کبود شده و اسپاسم عضلانی دارد

وی افزود: در خبرها اعلام شد که کمرم شکسته است. اما خوشبختانه آسیب جدی ندیده ام و شکستگی هم رخ نداده است. کمرم فقط کبود شده و اسپاسم عضلانی دارد. بعد از آن ماجرا به بیمارستان رفتم و طبق توصیه دکتر چند روزی استراحت مطلق داشتم. حتی وقتی حالم بهتر شد رفتم مشهد. چون خادم حرم امام رضا(ع) هستم و در مقدمات مهمانسرای خدمت می کنم. بالاخره همه چیز با ادویه قابل درمان نیست و دعا هم لازم است.

یونچی تاکید کرد: ۳۹۰ برنامه برای مردم اجرا کرده ام که در نهایت اتفاقاتی از این دست می افتد. دکتر به من گفت دو ماه استراحت کامل داشته باشم اما خودم نمی توانم بی تحرک باشم. هدف من از سوار شدن بر آن دستگاه این بود که به نسل جوان بگویم کچل نشوند. روی حرفام بنویس دوست دارم برم پیش مردم ایران. از دیشب هزار نفر به من زنگ زدند و حالم را پرسیدند و من خجالت کشیدم. من ملت خوب و بی نظیری دارم.

مسابقه تلویزیونی «میدون» با هدف شناسایی و حمایت از کارآفرینان برتر تولید می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا