ارزهای دیجیتال

کمپین ترامپ ارز دیجیتال هم قبول می‌کند

به گزارش ایران تحلیل، ستاد انتخاباتی ترامپ در بیانیه ای اعلام کرد که حامیان دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا می توانند با استفاده از «هر ارز دیجیتالی پذیرفته شده از طریق محصول Coinbase Commerce» به این کمپین کمک مالی کنند.

این اعلامیه از سوی تیم تبلیغاتی دونالد ترامپ، رئیس جمهور وقت ایالات متحده آمریکا، جو بایدن که خود را برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری آتی این کشور آماده می کند و همچنین سناتور الیزابت وارن، منتقد سرشناس کریپتوکارنسی، که تلاش کرد برای اعمال فشار بر این بازار نوظهور که متصل است، فشار بیاورد

جنگ بین طرفداران رمزنگاری و مخالفان آن

این کمپین با اشاره به تبلیغات انتخاب مجدد وارن که در ماه مارس در شبکه اجتماعی X، سابقا توییتر، منتشر شد، گفت: «الیزابت وارن، جانشین بایدن در حمله به ارزهای دیجیتال، خواستار یک «ارتش ضد رمزنگاری» برای محدود کردن حقوق است. این به آمریکایی ها بستگی دارد که خودشان تصمیمات مالی خود را بگیرند.

به نظر می رسد بحث در مورد بازارهای دیجیتال و تاثیر قابل توجه آنها بر اقتصاد جهانی بسیار داغ است و برنده با بسیاری از تصمیمات بحرانی و چالش برانگیز روبرو می شود.

پذیرش کمک های مالی ارز دیجیتال برای کمپین ترامپ امکان پذیر شد

این اقدام منبع بالقوه جدیدی برای تامین مالی کمپین ترامپ را باز می کند، که علیرغم عملکرد بهتر از مبارزات انتخاباتی رئیس جمهور دموکرات در ماه آوریل، همچنان در تنگنای نقدینگی قرار دارد. کمک های مالی به ارز دیجیتال به عنوان کمک های مالی ثبت می شود، به عنوان مثال به عنوان کمک های سهام. سپس کمپین می‌تواند تصمیم بگیرد که ارز دیجیتال را نقد یا نگه دارد.

بر اساس نظرسنجی مرکز تحقیقات پیو در آوریل ۲۰۲۳، پذیرش کریپتو آخرین مورد از یک سری تلاش‌های ترامپ برای جلب نظر جامعه ارزهای دیجیتال است و احتمالاً این روند تغییر یا بهبود خواهد یافت.

بایدن مخالف کریپتو است و ترامپ موافق آن است

پولیتیکو گزارش داد، ترامپ در یکی از سخنرانی‌های خود به حامیان کریپتو گفت که آنها «بهتر» به او رأی می‌دهند زیرا دولت بایدن «مخالف» کریپتو است. در همین حال، کمپین بایدن منعکس کننده بدبینی دولت او در مورد ارزهای دیجیتال و رهبران آنها است.

ساعاتی قبل از شروع کمپین ترامپ برای هدف قرار دادن اهداکنندگان ارزهای دیجیتال، تیم بایدن پیامی برای جمع آوری کمک ارسال کرد و به حامیانش هشدار داد. این نبردهای انتخاباتی بین دو تن از جنجالی ترین روسای جمهور تاریخ ایالات متحده آمریکا سال هاست که تیتر یک رسانه ها شده است.

هنگامی که CNBC برای اظهار نظر در مورد پذیرش کمک های مالی ارزهای دیجیتال به کمپین ها مراجعه کرد، کمپین بایدن بلافاصله پاسخی نداد.

ترامپ اولین طرفدار ارزهای دیجیتال نیست

در روز سه‌شنبه کمپین ترامپ، ترامپ را «اولین نامزد حزب اصلی» خواند که از کمک‌های ارزهای دیجیتال استقبال می‌کند. اما ترامپ تا ماه جولای نامزد رسمی این انتخابات نخواهد بود. البته او اولین کاندیدای ریاست جمهوری نیست که کمک های ارزهای دیجیتال را می پذیرد.

رابرت اف کندی جونیور که به طور مستقل برای ریاست جمهوری نامزد می شود، در ماه می ۲۰۲۳ اعلام کرد که کمپین او کمک های مالی بیت کوین را می پذیرد. سناتور رند پل، دی کوئینز، در سال ۲۰۱۵ برای کمپین ریاست جمهوری خود کمک های بیت کوین دریافت کرد.

اخبار ارزهای دیجیتال را در صفحه ارزهای دیجیتال ایران تحلیل بخوانید.

سلب مسئولیت: برای همه روشن است که ورود به معاملات در هر نوع بازاری الزامی است دانش و تجربه کافی است. این گزارش ایران تحلیل صرفاً در راستای تحلیل داده ها و اخبار مرتبط بوده و این مجموعه هیچ گونه پیشنهادی برای هرگونه معامله به خوانندگان محترم ارائه نمی دهد. با توجه به نوسانات بالای قیمت در این بازار، در حال حاضر بررسی قیمت ها ضروری است.









دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا