ورزشی

کمیته استیناف باز هم درخواست پرسپولیس را رد کرد

* با توجه به جذابیت باشگاه دوستی مهر تهران در خصوص رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال مبنی بر محکومیت بازنده باشگاه تجدیدنظر با نتیجه ۳ بر صفر مقابل تیم استیل البرز آق بلا به دلیل استفاده از بازیکن غیر مجاز اعلام شد. به نام احسان اکبری (سه کارت زرد) از سری مسابقات. لیگ قهرمانی جوانان کشور و با عنایت به مجموع محتویات پرونده و ادله مندرج در رأی صادره بدون اعتراض و ایراد مؤثر، جریمه نقدی به مبلغ ۵۱۰ میلیون ریال و محکومیت آقای احسان اکبری به ۴ جلسه محرومیت صادر شده است. که به دادخواست معترض لطمه بزند انجام شده است. طبق ماده ۱۰۶ آئین نامه انضباطی فدراسیون فوتبال ضمن رد درخواست تجدیدنظر صادر و تایید و اعلام می گردد. رای صادره قطعی است.

* با توجه به اعتراض باشگاه فرهنگی ورزشی تراکتورسازی تبریز به رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال مبنی بر اینکه رای باشگاه تراکتورسازی تبریز به پرداخت دو میلیارد ریال جریمه نقدی به دلیل فحاشی و پرتاب اشیا توسط تماشاگران تعیین شده. در چند نوبت و نقض اصول رفتار کلی در جریان بازی فوتبال دو تیم تراکتورسازی تبریز و ذوب آهن اصفهان از سری مسابقات لیگ برتر هفته بیست و سوم کشور با توجه به مجموع محتویات پرونده صادر شده است. و ادله مندرج در رأی صادره، ایرادات و ایرادات مؤثر ناقض دادخواست. در صورتی که معترض اعتراضی ارائه کند، اجرا نشده است، طبق ماده ۱۰۶ آیین نامه انضباطی فدراسیون فوتبال، رأی صادره ضمن رد اعتراض تأیید و اعلام می شود. رأی صادره قطعی است.

* در خصوص اعتراض باشگاه ایمان سبز شیراز به رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال که بر اساس آن رای باشگاه تجدیدنظر با نتیجه ۳ بر صفر مقابل استقلال زیدون خوزستان در لیگ دسته سوم بازنده اعلام شد. مجموعه لیگ کشور به دلیل تخلف تیمی و مسئول دانستن حضور در میانه مسابقه با توجه به مجموع محتویات پرونده و ادله مندرج در رأی صادره، اعتراض و اعتراض مؤثری که موجب خدشه دار شدن دادخواست علیه آن باشد، نبود. به استناد ماده ۱۰۶ آئین نامه انضباطی فدراسیون فوتبال ضمن رد اعتراض دادخواست صادره مورد تایید قرار گرفت. و اعلام می شود. رای صادره قطعی است.

* با توجه به شکایت آقای میلاد فندر مدیر رسانه ای تیم هوادار به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال که به موجب آن حکم فرد مذکور به دلیل تخلف از اصول عمومی به سیصد میلیون ریال محکوم شد. در دیدار دو تیم فولاد خوزستان و هوادار از سری مسابقات لیگ برتر. هفته بیست و دوم کشور با توجه به مجموع محتویات پرونده و ادله مندرج در رأی صادره، به استناد ماده ۱۰۶ آیین نامه انضباطی فدراسیون فوتبال، اعتراض و اعتراض مؤثری که به دادخواست معترض خدشه وارد کند، وارد نشده است. با رد اعتراض دادخواست صادره، در واقع مورد تائید قرار گرفت و اعلام خواهد شد. رای صادره قطعی است.

* با توجه به اعتراض باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس تهران به رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال مبنی بر اینکه آقای امید عالیشاه به دلیل نشر اکاذیب برای یک جلسه به مدت شش ماه محروم و دو میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شده است. از جمله محتوای مصاحبه ها و اظهارات علیه داور بازی پرسپولیس و گل گهر سیرجان، با توجه به مجموع پرونده و ادله مندرج در رأی صادره، اعتراض و اعتراض مؤثری که به دادخواست مطرح شده علیه وی لطمه وارد کند وارد نشده است. ، مستند به ماده ۱۰۶ آیین نامه انضباطی فدراسیون فوتبال ضمن رد اعتراض دادخواست صادره. تایید و اعلام می شود. رای صادره قطعی است.

پیش از این کمیته استیناف درخواست پرسپولیس برای بررسی رای صادره از سوی کمیته انضباطی درباره دانیال اسماعیلی فر را رد کرده بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا