ترندهای روز

کمین سارق حرفه‌ای برای به تله انداختن دختران خردسال

پایگاه خبری تحلیلی ایران تحلیل (irtahlil.com):

تحقیقات درباره این سرقت ها از آنجا آغاز شد که خانواده دو کودک با مراجعه به دادسرای ویژه سرقت از ربوده شدن دختران خردسال خود و سرقت طلاجات آنها خبر دادند. خانواده دختران جوان به بازپرس افضلی بازپرس شعبه دوم بازپرسی دادسرای ناحیه ۳۴ گفتند: مردی دو خواهر ۴ و ۶ ساله آنها را که در یکی از خیابان های جنوب شرق تهران مشغول بازی بودند ربود. و پس از دزدیدن طلاهایشان آنها را ترک کرد.

وقتی تحقیقات برای دستگیری مرد ناشناس آغاز شد، دو کودک گفتند: داشتیم با هم بازی می کردیم که مردی آمد و گفت دخترش مریض است. اگه بریم یه مدت با بچه اش بازی کنیم حالش بهتر میشه. بعد از آن ما را به خانه ای برد. اما وقتی وارد راه پله ساختمان شدیم با تهدید چاقو طلاهایمان را دزدید. بعد دست و دهانمان را با روسری های سرمان بست و ما را در پارک رها کرد. او هم با موتور رفت.

دو دختر جوان گفتند: ۱۰ دقیقه با دهان و دست بسته آنجا بودیم و به زحمت روسری را باز کردیم و به خانه برگشتیم.

ماموران کلانتری پس از تحقیق از کودکان، تصاویر دوربین های مداربسته محل وقوع جنایت را به دست آوردند و پس از مشاهده، تصویر متهم را شناسایی کردند.

همزمان چند خانواده دیگر نیز شکایت های مشابهی را مطرح کردند و گفتند که مردی سوار بر موتورسیکلت دخترانشان را در خیابان و باغ های اطراف خانه ربوده و طلاهایشان را می دزدد و سپس دست و دهان آنها را با روسری یا پارچه بسته و رها می کند. .

در تحقیقات تکمیلی مشخص شد متهم تحت تعقیب مجرمی سابقه دار است که دارای ۱۰ فقره سابقه کیفری از جمله سرقت از منزل، زورگیری، اهمال کاری، آدم ربایی و سرقت کودک است.

همچنین مشخص شد این متهم در سال ۱۳۷۵ در بناب اقدام به ربودن دخترانی کرده و طلاهای آنها را سرقت کرده و به همین دلیل به ۱۵ سال حبس تعزیری محکوم و به زندان آذربایجان شرقی منتقل شده اما پس از ۳ سال مورد عفو قرار گرفته است.

کارآگاهان پس از تحقیقات گسترده مخفیگاه متهم در جنوب تهران را شناسایی و وی را دستگیر کردند.

متهم به سرقت طلاجات کودکان و ربودن آنها اعتراف کرد و تحقیقات از وی برای افشای جرایم وی ادامه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا