ورزشی

کنایه صفحه توییتری اماراتی به اشک های طارمی

پیروزی ایران زمانی حاصل شد که مهدی طارمی با دریافت کارت زرد دوم در وقت های تلف شده از زمین مسابقه اخراج شد. این بازیکن از روی سکوها عملکرد هم تیمی هایش را تماشا می کرد، ضربات پنالتی را با چشمانی گریان دنبال می کرد.

تصویر اشک های طارمی بارها توسط کارگردان تلویزیون به تصویر کشیده شد و پس از به ثمر رساندن آخرین پنالتی ایران توسط احسان حاج صفی و تیم ملی موفق شد سوریه را شکست دهد، طارمی با اشک در آغوش هم تیمی هایش این پیروزی را جشن گرفت.

این تصاویر از طارمی به سرعت در فضای مجازی کشورهای عربی بازتاب یافت. مهاجم تیم ملی ایران که در بازی با امارات یک گل ویژه و کنایه آمیز را جشن گرفته بود، شب گذشته در دیدار ایران و سوریه مورد تمسخر اماراتی ها قرار گرفت.

ماجرا برمی گردد به شعارهای هواداران اماراتی، یک شب قبل از دیدار با ایران. جایی که در خیابان های قطر شعار می دادند ایرانی گوش کن، اشک هایت را پاک می کنیم و ملی پوشان از جمله مهدی طارمی پس از گلزنی به امارات دست های خود را به نشانه گریه جلوی چشمانشان گرفتند. و هواداران اینگونه شعار می دادند. حریف پاسخ داد.

حالا پس از اخراج مهدی طارمی در دیدار شب گذشته مقابل سوریه و اشک در سکوها، برخی صفحات اماراتی شادی این بازیکن مقابل تیم ملی کشورشان را به تمسخر گرفتند و به نوعی از کارت قرمز طارمی ابراز رضایت کردند.

صفحه توئیتر امارات اسپورت با انتشار ویدئویی از اشک های طارمی و ارسال ایموجی خنده نوشت: مهدی طارمی ملی پوش ایرانی پس از اخراج هنگام تماشای ضربات پنالتی گریه می کند، کلیپی که ارزش انتشار دارد.

1985584

صفحه توئیتر امارات ورزشی دبی نیز با انتشار تصویری از گریه طارمی نوشت: به نظر شما این مهاجم مستحق انتقاد بود؟ این صفحه از کاربران خود خواست نظر خود را در این زمینه ارسال کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا