ترندهای روز

کنایه معنادار به کاندیدای جنجالی ایران تحلیلات ۸ تیر

پایگاه خبری تحلیلی ایران تحلیل (irtahlil.com):

مجتبی ذوالنوری در بیانیه ای ضمن برشمردن ویژگی های رئیس جمهور آینده، کنایه معناداری به محمدباقر قالیباف، کاندیدای ایران تحلیلات ریاست جمهوری که در ماه های اخیر شایعاتی درباره خانواده وی مطرح کرده است، کرد.

مجتبی ذوالنوری در جلسه توجیهی نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم با موضوع «ایران تحلیلات» که در اردوگاه شهید دهداری ویرج استان قم برگزار شد، گفت: حادثه تلخ شهادت رئیس جمهور و یارانش ایجاد کرده است. شرایط جدید در کشور و شاهد ایران تحلیلات زودهنگام ما برای ایران تحلیل رئیس جمهور در کشور هستیم و باید تلاش کنیم فرد مناسب را ایران تحلیل کنیم.

وی افزود: شورای نگهبان این روزها با حجم زیادی از بررسی صلاحیت داوطلبان مواجه است و فرصت چندانی برای بررسی وجود ندارد و ۲۳ خردادماه زمان اعلام تایید صلاحیت است.

نماینده مردم قم در شورای اسلامی تصریح کرد: با شهادت آیت الله رئیسی موج معنوی مناسبی در جامعه ایجاد شده است و پیش بینی ها حاکی از حضور پررنگ مردم در پای صندوق های رای است.

ذوالنوری گفت: مهمتر از برگزاری ایران تحلیلات ریاست جمهوری، ایران تحلیل فردی است که به عنوان رئیس جمهور ایران تحلیل می شود. دیگر نمی توان با شعار و حرف اعتمادسازی کرد و سرمایه اجتماعی را احیا و توسعه داد. باید فردی در رأس قوه مجریه باشد که از ویژگی های مهمش سلامت خانواده، سلامت اقتصادی، پاکیزگی، کارآمدی، ولایتمداری و… باشد.

وی تصریح کرد: شاخص پاکیزگی از شاخص کارآمدی برای ایران تحلیل رئیس جمهور مهمتر است چرا که بسیاری از منابع در دست رئیس جمهور است و انسان سالم و پاک باید در رأس قدرت باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا