ترندهای روز

کنسول دستی ROG Ally X ایسوس رونمایی شد + ویژگی‌ها و مشخصات

پایگاه خبری تحلیلی ایران تحلیل (irtahlil.com):

ایسوس با کنسول دستی ROG Ally نشان داد که می تواند آینده خوبی در این بازار داشته باشد. اکنون پس از گذشت حدود یک سال، این شرکت دستگاه جدیدی به نام ROG Ally X را معرفی کرده است که جایگزین واقعی نسخه قبلی نیست و بیشتر شبیه به یک آپدیت موقت است.

قیمت و مشخصات کنسول دستی ROG Ally X

کنسول دستی ایسوس ROG Ally X رونمایی شد + ویژگی ها و مشخصات

کنسول ایسوس ROG Ally X از همان تراشه Ryzen Z1 Extreme و نمایشگر ۷ اینچی OLED با فرکانس ۱۲۰ هرتز مانند نسل قبل استفاده می کند، اما به جز این دو قسمت، شاهد تغییراتی در اکثر قسمت ها هستیم. این محصول جدید ظرفیت باتری را از ۴۰ وات ساعت به ۸۰ وات ساعت دو برابر کرده است.

این اتفاق در زمینه فضای ذخیره سازی داخلی نیز رخ داد و Rogue Elix اکنون ۱ ترابایت حافظه SSD M.2 دارد. این حافظه یک ماژول ۲۲۸۰ با اندازه کامل است، بنابراین کاربران می توانند به راحتی از انواع حافظه های شخص ثالث استفاده کنند.

حتی حافظه رم از ۱۶ گیگابایت به ۲۴ گیگابایت ارتقا یافته است و اکنون از نوع سریعتر LPDDR5X 75000 استفاده می کند. برای خنک سازی، ایسوس از سیستم فن جدیدی استفاده کرده است که می گوید ۲۳ درصد کوچکتر است و ۲۴ درصد جریان هوا بهتر است.

کنسول دستی ایسوس ROG Ally X رونمایی شد + ویژگی ها و مشخصات

Asus ROG Ally X اکنون دارای پوشش بیرونی مشکی جدید است و کمی ضخیم تر از مدل قبلی است. همچنین، دکمه ها اکنون دارای طرح ارگونومیک تری هستند. این دستگاه از D-Pad جدید استفاده می کند که حس بهتری نسبت به نسخه قبلی ارائه می دهد. ایسوس کانکتور اختصاصی موبایل XG را کنار گذاشته و از یک پورت USB-C ثانویه استفاده کرده است. از آنجایی که این پورت از USB 4 و Thunderbolt 4 پشتیبانی می کند، برای استفاده از GPU خارجی نیز مناسب است.

این شرکت با اعمال این تغییرات قیمت کنسول دستی خود را ۱۰۰ دلار افزایش داده و ROG Ally X هم اکنون با قیمت پایه ۸۰۰ دلار به فروش می رسد. عرضه رسمی این دستگاه از ماه جولای آغاز خواهد شد.

منبع: دیجیاتو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا