ورزشی

کنفدراسیون فوتبال آسیا، فدراسیون ایران و نساجی را جریمه کرد

کنفدراسیون فوتبال آسیا آخرین احکام انضباطی خود را منتشر کرد که بر اساس آن فدراسیون فوتبال ایران و باشگاه نساجی مازندران جریمه شدند. فدراسیون فوتبال ایران به دلیل ورود یکی از هواداران تیم ملی به زمین در جریان دیدار تیم های ملی ایران و امارات در مرحله پایانی مرحله گروهی جام ملت های آسیا ۲۰۲۳، ۳۰۰۰ دلار جریمه شد. به دلیل نقض ماده ۶۵.۱ مقررات انضباطی و اخلاقی کنفدراسیون فوتبال آسیا. نقد شد. فدراسیون فوتبال ایران باید ظرف ۳۰ روز از تاریخ صدور این حکم این جریمه را به کنفدراسیون فوتبال آسیا پرداخت کند و همچنین به فدراسیون اخطار داده شده است که در صورت تکرار این تخلف ممکن است با مجازات شدیدتری مواجه شود.

کنفدراسیون فوتبال آسیا همچنین باشگاه نساجی مازندران را به دلیل تخلفاتی که در دیدار مقابل الهلال عربستان در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا انجام داد، در مجموع ۲۲ هزار دلار جریمه کرد. باشگاه نساجی به دلیل رفتار غیرورزشی هوادارانش در بازی با الهلال و پرتاب نارنجک، بطری و سایر اشیاء دست ساز بر روی زمین و تخلف از ماده ۶۵ انضباطی و اخلاقی به پرداخت ۷ هزار دلار محکوم شد. مقررات کنفدراسیون فوتبال آسیا

همچنین نماینده ایران به دلیل رعایت نکردن قوانین مربوط به برگزاری بازی ها (نقض ماده ۶۴ آیین نامه انضباطی و اخلاقی کنفدراسیون فوتبال آسیا) به دلیل عدم رعایت ضوابط ایمنی در جریان برگزاری بازی ها ۱۰ هزار دلار جریمه شد. بازی و نبود نظم و قانون در ورزشگاه.

همچنین باشگاه نساجی به دلیل نقض ماده ۱۵ مقررات ایمنی و ایمنی کنفدراسیون فوتبال آسیا که مربوط به ایمنی و امنیت معابر عمومی در ورزشگاه و محوطه آن است، ۵۰۰۰ دلار جریمه شد.

باشگاه باید این جریمه را ظرف ۳۰ روز از تاریخ صدور حکم به کنفدراسیون فوتبال آسیا پرداخت کند و همچنین به آنها اخطار داده شده است که در صورت تکرار تخلف ممکن است با مجازات شدیدتری روبرو شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا