ارزهای دیجیتال

کنفرانس بیت کوین 2024 / انتظارات بازار چه خواهد بود؟



به گزارش افق میهن،

در این کنفرانس سخنرانان مهمی مانند دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق ایالات متحده، سناتور سینتیا لومیس و سیاستمدار رابرت اف. کندی جونیور، این کنفرانس بینش های کلیدی و اطلاعیه های مهم را ارائه خواهد کرد.

اعلامیه دونالد ترامپ

انتظار می رود دونالد ترامپ که به نظرات صریح خود شهرت دارد با حضور در این مراسم تاثیر زیادی بگذارد. سخنرانی او برای شنبه در ساعت ۹ شب برنامه ریزی شده است. براندون گرین، مدیرعامل شرکت BTC، اظهار داشت: «هیچ کس به جز خود ترامپ نمی داند ترامپ چه خواهد گفت. با این حال، ما بسیار خوشبین هستیم که این پیام مثبتی برای جامعه بیت کوین خواهد بود و حتی معتقدیم که این پیام تاریخی خواهد بود.

رابرت اف کندی جونیور

رابرت اف کندی جونیور، یکی از حامیان قدیمی بیت کوین، در طول کنفرانس بینش های ارزشمندی را ارائه خواهد کرد. حمایت او از ارزهای دیجیتال قبل از اینکه ترامپ به این موضوع بپردازد آغاز شد و نظرات او بسیار مهم است. کندی روز جمعه ساعت ۲۳ به وقت شرق روی صحنه می رود و پس از آن یک جلسه پرسش و پاسخ ۳۰ دقیقه ای در پشت صحنه برگزار می شود. اگرچه اجرای اصلی صحنه او به صورت زنده پخش خواهد شد، اما جلسه پرسش و پاسخ به صورت آنلاین در دسترس نخواهد بود.

سناتور سینتیا لومیس احتمالاً قانون را اعلام خواهد کرد

سناتور سینتیا لومیس یکی دیگر از چهره های کلیدی این کنفرانس است و شایعه شده است که در حال برنامه ریزی برای ارائه قوانین جدید برای ادغام بیت کوین در ذخایر استراتژیک ایالات متحده است. این اقدام می تواند بیت کوین را به عنوان یکی از مولفه های مهم مدیریت سیستم پولی آمریکا و تثبیت ارزش دلار آمریکا معرفی کند.

شایعاتی در مورد حضور ایلان ماسک

شایعاتی مبنی بر حضور ایلان ماسک در کنفرانس بیت کوین ۲۰۲۴ وجود دارد. این میلیاردر اخیراً تصویر پروفایل خود در شبکه اجتماعی X را به عکسی با چشم های لیزری تغییر داده است که اغلب به عنوان نمادی از علاقه مندان به بیت کوین و ارزهای دیجیتال دیده می شود. این اقدام بحث هایی را درباره احتمال حضور وی در کنفرانس نشویل به راه انداخته است. با این حال، سازمان دهندگان این رویداد حضور او را تایید نکرده اند.

سایر چهره های مهم

در این کنفرانس همچنین نمایندگان کلیدی صنعت مانند Michael Silver از MicroStrategy و Cathy Wood از Ark Invest حضور خواهند داشت. انتظار می رود مشارکت آنها بینش ارزشمندی را در مورد آینده بیت کوین و بازار گسترده تر ارزهای دیجیتال ارائه دهد.

برای کسانی که نمی توانند شرکت کنند، برگزارکنندگان بیت کوین ۲۰۲۴ این رویداد را به صورت زنده در رامبل پخش می کنند تا بینندگان در سراسر جهان بتوانند این سخنرانی ها و بحث ها را تماشا کنند.

اخبار ارزهای دیجیتال را در صفحه ارزهای دیجیتال افق میهن بخوانید.

سلب مسئولیت: برای همه روشن است که ورود به معاملات در هر نوع بازاری الزامی است دانش و تجربه کافی است. این گزارش افق میهن صرفاً در راستای تحلیل داده ها و اخبار مربوطه می باشد و این مجموعه هیچ گونه پیشنهادی را برای هر نوع تراکنش به خوانندگان عزیز ارائه نمی دهد.









دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا