فناوری

کنفرانس بین‌المللی انجمن رمز ایران با حمایت همراه اول آغاز به کار کرد

پایگاه خبری تحلیلی منتخب (ofoghmihan.ir):

صبح امروز بیست و یکمین همایش بین المللی انجمن کد ایرانیان با حمایت همراه اول در بخش اصلی و نمایشگاهی آغاز به کار کرد.

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، بیست و یکمین کنفرانس بین المللی انجمن رمزنگاری ایران به عنوان یکی از مهمترین رویدادهای علمی کشور در حوزه امنیت سایبری امروز چهارشنبه بیست و پنجمین دوره برگزار می شود. . مهر ۱۴۰۳ با حمایت و مشارکت همراه اول و با حضور محققان و کارشناسان داخلی و بین المللی در پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات و به میزبانی دانشگاه تربیت مدرس آغاز به کار کرد.

این همایش دو روزه که همه ساله با هدف افزایش دانش محققان دانشگاهی و صاحب نظران صنعت و انتشار یافته های جدید علمی در این زمینه برگزار می شود، در این دوره نیز به سمت ارائه آخرین دستاوردهای پژوهشگران داخلی و بین المللی در حوزه علمیه حرکت کرده است. به منظور فراهم آوردن بستر مناسب برای تبادل نظر در راستای حل مسائل تاثیرگذار کشور در حوزه امنیت سایبری.

از جمله مهمترین موضوعات مطرح شده در این کنفرانس، مبانی رمزنگاری، امنیت شبکه، پروتکل های امنیتی و مهندسی امنیت است. همچنین، این کنفرانس فرصتی برای محققان و کارشناسان صنعت است تا آخرین یافته های خود را به اشتراک بگذارند و به دنبال راه حل برای چالش های امنیتی در کشور باشند.

علاوه بر برنامه های علمی، مدیران و متخصصان مرکز تحقیق و توسعه همراه اول نیز در بخش نمایشگاهی این رویداد حضور دارند و با معرفی سامانه های هوشمند مدیریت آسیب پذیری ها، تشخیص نفوذ در حملات مخابراتی و ارائه خدمات جامع امنیت سایبری، آنها در تلاشند تا به رسالت خود در ارتقای امنیت سایبری کشور عمل کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا