ورزشی

کنفرانس خبری داغ نکونام در قطر

جواد نکونام پس از شکست دو بر صفر تیم فوتبال استقلال مقابل السعد قطر گفت: قبل از هر چیز به السعد تبریک می گویم. قبل از بازی مطمئن بودیم که بازی بسیار سختی مقابل این تیم خواهیم داشت. السد بسیار باکیفیت است و بازیکنان بزرگی دارد که قدرت و کیفیت بازی اش را افزایش داده اند.

وی ادامه داد: می دانستیم که اگر کوچکترین اشتباهی مقابل این تیم داشته باشیم، جبران آن برای استقلال بسیار سخت است. با توجه به این موضوع، دیروز که درباره بازی صحبت کردم، تاکید کردم که برای این بازی به تمرکز زیادی نیاز داریم، اما وقتی تیم ما بازی قابل قبولی ارائه کرد و موقعیت های خوبی ارائه کرد، تیم ما روی یک اشتباه فردی به گل رسید. . زمانی که بازتر بازی کردیم، این فضا را در اختیار بازیکنان تاثیرگذار السد قرار دادیم تا برای تیم خود موقعیت ایجاد کنند و از توانایی بازیکنان خود برای خطرناک جلوه دادن روی دروازه ما استفاده کنند.

سرمربی استقلال گفت: در نیمه دوم باز هم یک اشتباه فردی باعث عقب افتادن ما شد اما با گذشت زمان روند بازی برای ما سخت شد و تیم حریف به دلیل فشرده شدن در خط دفاع ما را به دردسر انداخت و این اتفاق افتاد. گلزنی برای ما سخت شد. ما به دلیل اشتباهات فردی موقعیت های زیادی را به حریف دادیم که ما را دچار مشکل کرد. اگر اشتباهات فردی نبود می توانستیم نتیجه بازی را تغییر دهیم اما این شانس را نداشتیم. ناگفته نماند که مصدومیت های ناخواسته بازیکنان ما در نیمه دوم باعث شد تا ظاهر استقلال مختل شود و روند کاری ما برخلاف میل ما تغییر کند.

نکونام گفت: شاید این گفتگو به این جا مربوط نباشد چون دوستان رسانه قطری از وضعیت و وضعیت ما اطلاعی ندارند اما بدترین شرایط را در لیگ ایران داریم حتی نمی دانیم فردا تیممان چگونه خواهد بود. نظر و افکارم همان چیزی است که بعد از بازی با پرسپولیس گفتم، بهتر است از استقلال بروم.

اگر در این بازی استقلال را همراهی کردم به این دلیل بود که وظیفه من بود که تا آخرین لحظه در کنار استقلال باشم. من با استقلال به قطر آمدم چون اگر نمی آمدم اتفاقاتی می افتاد و بعدها برایم مشکل و داستان درست می کردند.

وی یادآور شد: سعی کردم استقلالی ها متوجه سنگ هایی که به سمت من پرتاب می شود و اتفاقاتی که برای من می افتد، نشود، به همین دلیل از استقلال می روم تا به این تیم آسیبی نرسانم. باز هم تکرار می کنم که حرف های من مثل قبل است. تیمی که روی نیمکت خود بدنساز نداشته باشد، معلوم است چه بلایی سرشان می آید.

من یک سری اتفاقات را می بینم و امیدوارم اتفاقات خوبی برای استقلال بیفتد، چون همیشه استقلالی بوده ام و همیشه استقلال برایم مهمتر از هر چیز دیگری است. این تیم قوی، پر کیفیت است و سعی کردیم تیم خوبی داشته باشیم که خدا را شکر امروز داریم. قطعا مشکلاتی از سوی من وجود دارد اما به خاطر دشمنی اش با استقلال نمی خواهم او به این تیم بیاید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا