ترندهای روز

کودکی پنج‌ساله با لامبورگینی روئلتو و سرعت بیش از ۳۰۰ کیلومتربرساعت رانندگی می‌کند

پایگاه خبری تحلیلی منتخب (ofoghmihan.ir):

«ذن سوفوغلو» کودک پنج ساله ای است که اخیراً ویدیویی از او در حال رانندگی با لامبورگینی رولتو منتشر شده است. او در این رانندگی سرعت ۳۱۲ کیلومتر در ساعت را تجربه می کند. رانندگی این کودک پنج ساله با سوپراسپرت و سرعت بیش از ۳۰۰ کیلومتر در ساعت توجه بسیاری را در فضای مجازی به خود جلب کرده است.

زین سوف اوغلو فرزند کنان سوفوغلو، موتورسوار مشهور ترکیه ای است. ویدئوی کوتاهی از او در صفحه اینستاگرامش منتشر شده است که زین سوف اوغلو را در حال رانندگی با لامبورگینی رولتو نشان می دهد. او این سوپراسپرت هیبریدی ۱۰۰۱ اسب بخاری را در باند فرودگاه با پوشش کامل شامل کلاه ایمنی و لباس مخصوص رانندگی می کند. او تا رسیدن به سرعت ۳۱۲ کیلومتر در ساعت به فشردن پدال گاز ادامه می دهد. این سرعت برای هر راننده ای بسیار زیاد است، به خصوص اگر راننده فقط ۵ سال سن داشته باشد!

اکانت اینستاگرام زین صفوغلو در اختیار پدر و مادرش است. با بررسی سایر پست های او در این اکانت متوجه می شوید که او با ماشین و موتورسیکلت آشنایی زیادی دارد و ماشین های زیادی رانده است. از جمله تسلا مدل S Plaid، نیسان SX200 و فراری SF90. زین سفاوغلو از سه سالگی یاد گرفته است که با ماشین بدلکاری مانند زدن دونات انجام دهد. در واقع، او از بسیاری از رانندگان تجربه بیشتری دارد. بنابراین رانندگی با یک لامبورگینی رولتو با ۱۰۰۱ اسب بخار برای او چندان پیچیده نیست.

نگاهی به لامبورگینی رولتو

لامبورگینی رولتو خودروی جدید و پرچمدار این برند ایتالیایی است. این خودرو یک ابرخودروی هیبریدی محسوب می شود که نیروی خود را از ترکیب موتورهای برقی و بنزینی می گیرد. موتور لامبورگینی رولتو از ترکیب یک موتور ۱۲ سیلندر و یک موتور الکتریکی نصب شده در جعبه دنده تشکیل شده است. این خودرو جایگزین لامبورگینی آونتادور در خط تولید این برند ایتالیایی شده است.

منبع: دیجیاتو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا