ترندهای روز

کودک ۲ ساله مشهدی در تشت حمام غرق شد

پایگاه خبری تحلیلی ایران تحلیل (irtahlil.com):

ماجرای مرگ یک کودک ۲۶ ماهه در خیابان توس ۹۵ یکی از این حوادث تلخ است. این حادثه صبح دیروز رخ داد و با انتقال جسد کودک به بیمارستان طالقانی مشخص شد که کودک فوت کرده است.

با توجه به مشکوک بودن مرگ پسربچه بلافاصله موضوع به بازپرس ویژه جنایی دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه ۲ مشهد اعلام شد و با حضور قصی صادق صفری در بیمارستان، پزشکان اعلام کردند که این کودک به علت فوت فوت کرده است. به غرق شدن

خانواده این کودک مدعی شدند که با حضور تیم جنایی به محل حادثه، فرزندشان در وان حمام افتاده است. با توجه به اظهارات خانواده به سروان مهدی شهنیا، افسر پلیس معراج که رسیدگی به این پرونده را بر عهده داشت، مادر صبح دیروز دختر ده ساله و پسر دو ساله خود را در خانه تنها گذاشت و به بیرون رفت.

پسر بچه که مشکل حرکتی دارد و همچنان چهار دست و پا است، وقتی از خواب بیدار می شود به دستشویی می رود. این اتفاق در حالی رخ داد که یک تشت پر از آب در وسط حمام قرار داشت. کودک خود را به داخل حمام می کشد و ناگهان با سر در وان می افتد و نمی تواند خود را بیرون بکشد. خواهر ده ساله او ناگهان متوجه می شود که برادرش در تخت او نیست و او را در حمام می یابد. دختر بلافاصله برادرش را بیرون می کشد و با صدای بلند همسایه ها را خبر می کند، اما از آنجایی که آنها خیلی دیر به اورژانس اطلاع داده اند، تکنسین های اورژانس نیز جسد بی جان پسر را به بیمارستان می برند.

با حضور تیم جنایی در محل و عیادت قاضی صفری، بررسی ها اظهارات خانواده را تایید کرد و جسد کودک برای مشخص شدن علت دقیق مرگ به پزشکی قانونی منتقل شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا