ترندهای روز

کیت بلانشت رییس هیات داوران کمرایمیج ۲۰۲۴ شد

پایگاه خبری تحلیلی ایران تحلیل (irtahlil.com):

کیت بلانشت به عنوان رئیس هیئت داوران بخش رقابتی اصلی سی و دومین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم Camera Image ایران تحلیل شد.

بلانشت با تاکید بر اینکه حضور در Camera Image رویایی است که به حقیقت پیوسته است، از فیلم ها به عنوان رعد و برق در بطری یاد کرد و گفت که این شانس را داشته که با برقگیرهای بزرگ کار کند و کار با این سینماگران کار و نگاه او به جهان است. برای همیشه تغییر کرد

بسیاری از فیلم های این بازیگر برنده ۲ جایزه اسکار نیز در تصویر دوربین با تحسین و تمجید مواجه شده است. او اولین نامزدی اسکار خود را برای ایفای نقش ملکه الیزابت اول در الیزابت به دست آورد که در سال ۱۹۹۹ جایزه قورباغه طلایی بهترین فیلمبرداری را برای فیلمبردار رمی آدفاراسین دریافت کرد.

بلانشت در سال ۲۰۰۸ برنده ۲ نامزدی اسکار شد. یکی نامزدی بهترین بازیگر زن برای «الیزابت: دوران طلایی» و دیگری نامزدی بهترین بازیگر نقش مکمل زن برای «من آنجا نیستم» که برای اد لاکمن قورباغه برنزی به ارمغان آورد. او در سال‌های اخیر برای بازی در فیلم‌های «کارول» و «تار» نامزد جایزه اسکار شد که هر دو به ترتیب جایزه قورباغه طلایی را برای فیلمبردارانشان «اد لاچمن» و «فلوریان هافمایستر» دریافت کردند.

بلانشت همراه با اندرو آپتون و کوکو فرانسینی یکی از بنیانگذاران و کارگردان فیلم های کثیف است که شرکت سازنده فیلم «پسر جدید» وارویک تورنتون بود و جایزه قورباغه طلایی دوربین تصویر را در سال ۲۰۲۳ دریافت کرد.

سی و دومین دوره جشنواره تصویر دوربین از ۱۶ تا ۲۳ نوامبر (۲۶ آبان تا ۳ آذر) در تورون لهستان برگزار می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا