فرهنگ و هنر

گارفیلد بهار برمی‌گردد :: ایران تحلیل

تیزر جدید «فیلم گارفیلد» پدرش را نشان می دهد که پس از یک غیبت طولانی بازمی گردد تا گارفیلد را در یک ماجراجویی جدید رهبری کند.

به گزارش ایران تحلیل، «فیلم گارفیلد» بار دیگر با محوریت گربه نارنجی متحرک عاشق لازانیا راهی سینماها می شود.

تیزر «گارفیلد» در روز دوشنبه; روزی که کمتر از دیگران دوست دارد منتشر می شود.

در حالی که انتشار اولین تیزر داستان کامل نحوه ورود گارفیلد (با صدای کریس پرت) به زندگی جان (با صداپیشگی نیکلاس هولت) را به اشتراک گذاشت، تیزر نهایی پیش از انتشار نشان می دهد که گارفیلد به طور غیرمنتظره ای با پدر بیولوژیکی خود، ویک (با صدای نیکلاس) ملاقات می کند. هولت). ساموئل ال جکسون) تصویر شده است.

زندگی گارفیلد در خانه با جان و اودی “بسیار عالی” است تا اینکه توسط یک سگ غول پیکر ربوده و به جایی که ویک در آن نگهداری می شود فرستاده می شود. ویک از گارفیلد و اودی کمک می گیرد و اهمیتی نمی دهد که گارفیلد از زمانی که بچه گربه بوده در زندگی پسرش نبوده است.

گارفیلد به پدرش می‌گوید: سال‌هاست که تو را ندیده‌ام و وقتی می‌بینم، تو از دست یک گربه دیوانه فرار می‌کنی. او در نهایت موافقت می‌کند که به ویک کمک کند و بر خلاف هر چیزی که گربه لازانیا دوست تا به حال تجربه کرده است، وارد ماجراجویی می‌شود. او از قطارهای در حال حرکت می پرد، می خواهد از ارتفاع زیادی بیفتد، اما روی یک تکه بزرگ پنیر چدار فرود می آید و با شرورها مبارزه می کند.

صدای غافلگیرکننده ای نیز در این تیزر وجود دارد: اسنوپ داگ در نقش اسنوپ گربه. هانا وادینگهام نیز صداپیشگی شخصیت شروری را بر عهده دارد که اولین بار در جدیدترین تیزر دیده شد، اما هنوز جزئیاتی از این شخصیت ارائه نشده است.

این فیلم توسط Columbia Pictures و Alcon Entertainment تولید شده است. کارگردانی آن را مارک دینال و بر اساس فیلمنامه پل کاپلان و مارک تورگوف ساخته شده است.

“فیلم گارفیلد” ۲۴ مه ۲۰۲۴ (۴ خرداد ۱۴۰۳) روی پرده سینماها می رود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا