ورزشی

گاریدو به دنبال ماهگیری از آب گل آلود

پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات تابستانی به دنبال تقویت خود است. چند بازیکن سرشناس قرمزها جدا شدند و سرمربی اسپانیایی جدید این تیم قصد دارد گزینه های خارجی را جایگزین آنها کند.

سایت عربی کوراه با تیتر «گاریدو به دنبال ماهیگیری در آب های گل آلود» نوشت: سرمربی اسپانیایی پرسپولیس قصد دارد از وضعیت نامناسب باشگاه الوداد استفاده کند و شاگردان سابقش را به پرسپولیس ببرد.

این سایت عربی در ادامه مدعی شد: گاریدو توانست ایوب عمود را برای حضور در پرسپولیس راضی کند. البته این سرمربی اسپانیایی راضی به جذب این بازیکن نخواهد شد و در تلاش است عبدالله هیمود را به پرسپولیس ببرد ضمن اینکه علاقه مند به جذب یحیی عطیه الله از تیم سوچی روسیه نیز هست.

باشگاه الوداد مراکش وضعیت خوبی ندارد و قرارداد ۱۱ بازیکن این تیم به پایان رسیده و از این تیم جدا می شوند. به همین دلیل گاریدو تصمیم گرفت بهترین راه برای تقویت پرسپولیس، جذب بازیکنان تیم سابقش باشد.

به نظر می رسد جذب یحیی عطیه الله تا حدود زیادی منتفی شده است زیرا الاهلی مصر نیز به شدت خواهان این بازیکن است و سرمربی این تیم مصری جذب او را در اولویت تیمش در فصل نقل و انتقالات تابستانی قرار داده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا