ورزشی

گاف عجیب استقلال در ماجرای مهرداد محمدی

این روزها در باشگاه استقلال هر بازیکنی بعد از تمرین باید استعلام بگیرد تا ببیند هنوز بازیکن این باشگاه است یا قراردادش فسخ شده است!

حتی سرماخوردگی می تواند احتمال فسخ قرارداد را افزایش دهد! اتفاقی که این روزها برای مهرداد محمدی و آرمین سهرابیان افتاده و مهرداد محمدی را در شرایط بسیار پیچیده ای قرار داده است.

بازیکنی که با انجام ۳ جلسه می توانست نیمی از محرومیت خود را پشت سر بگذارد و منتظر کاهش آن بود، حالا با ۵ جلسه محرومیت و بدون تیم می ماند. صحبت های سرپرست استقلال نه تنها وضعیت محمدی را روشن نمی کند بلکه اوضاع را پیچیده تر می کند.

ایمان عالمی در گفت و گو با برنامه ورزش و مردم درباره این بازیکن گفت: این بازیکن ۶ بار محروم شده است و طبق صحبت های آقای سمیعی باید با او فسخ قرارداد کنند تا اولویت ها را در نظر بگیریم و بعد آنها ما هم بعد از شروع مجدد رسیدگی و کاهش محرومیت تصمیم گرفتیم قراردادشان را ثبت کنیم.

عالمی در حالی این اظهارات را مطرح می کند که اولین جلسه رسیدگی به اعاده دادرسی استقلالی ها رد شده است. توضیحات او را بخوانید: انشاالله همچنان پیگیر هستیم تا بتوانیم در جلسه دوم این اتفاق بیفتد. ما دادرسی مجدد را ارائه کرده ایم و امیدواریم این جلسات را کاهش دهیم. نمی دانیم چه اتفاقی خواهد افتاد. امسال یکی از صحبت هایی که بین همه تیم ها داریم همدلی بین بازیکنان است. ما به دنبال این بودیم که اولویت های خود را بدانیم و آقای مهرداد کامل از این اتفاقات کاملا مطلع بوده است.»

از صحبت های عالمی مشخص است که استقلالی ها تنها به کاهش محرومیت این بازیکن امیدوار هستند و اگر این اتفاق نیفتد ممکن است شرایط او بسیار پیچیده شود و حتی نیم فصل را از دست بدهد. اتفاقی که باعث می شود استقلال در شرایط فعلی حتی از بازگشت او به لیست پشیمان شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا