ترندهای روز

گامی بلند در تغییر الگوی روش دریافت خریدهای اینترنتی

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (ofoghmihan.ir):

پس از گذشت ۳ سال از شروع کار گنجه، تعداد کل کاربرانی که از این سرویس استفاده می کنند از مرز یک میلیون نفر گذشته است. استارت آپ گنجه که از سال ۱۴۰۰ با ۵ ایستگاه صندوق پست هوشمند در تهران شروع به کار کرد، هم اکنون با ۱۱۰ نماینده گنجه و ۲۲۰ نماینده گنجدار در کشور مشغول ارائه خدمات لجستیکی است.

گامی بزرگ در تغییر الگوی دریافت خرید اینترنتی

دغدغه زمانی کاربران هنگام مراجعه به پیک فروشگاه های اینترنتی و مامور پست برای تحویل کالا و همچنین هزینه بالای تحویل درب منزل باعث محبوبیت بیشتر این سرویس در بین گزینه های ارسال کالا شده است. هنگام خرید اینترنتی می توانید نزدیک ترین کمد را برای دریافت کالا افق میهن کنید تا محموله شما در آن قرار گیرد و با مراجعه به کمد بسته خود را در زمان دلخواه دریافت کنید.

«گنج ها» صندوق های پستی هوشمند و بدون نیاز به نیروی انسانی و مبتنی بر اینترنت اشیا، وظیفه تحویل مرسولات پستی را بر عهده دارند و «گنجداران» دفاتر یا فروشگاه هایی هستند که این وظیفه را بر عهده دارند.

تاکنون بیش از ۴۵۰ هزار کاربر از خدمات گنجه استفاده کرده اند و اکثر آنها از طریق سایت دیجی کالا سفارش داده و بسته های خود را دریافت کرده اند. در حال حاضر تمامی پلتفرم ها می توانند از گنجه به عنوان گزینه ارسال پستی در فرآیند لجستیک خود استفاده کنند که این امر باعث کاهش هزینه ها و افزایش کیفیت خدمات آنها می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا