اخبار اقتصاد ایران

گامی مهم در جهت پایداری شبكه برق گیلان؛ پست فوق توزیع سنگر برقدار میشود

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای گیلان از اتمام عملیات اجرایی و آماده سازی برق رسانی پست توزیع نیروی برق شهرستان سنگر خبر داد.

افق میهن، محمود دشت بزرگ مدیرعامل شرکت برق منطقه ای گیلان با اشاره به اینکه پست توزیع نیروی برق شهرستان سنگر یکی از پروژه های حیاتی و از جمله ۱۸۰ اقدام عملیاتی تدوین شده توسط وزارت نیرو برای عبور با موفقیت است، گفت: اوج بار امسال با رایزنی های مختلف و همکاری بسیار خوب مسئولین محلی و مسئولین شهرستان سنگر عملیات اجرایی این پروژه به پایان رسید و این پست آماده بهره برداری می باشد.

دشت بوغور در خصوص اهداف این پروژه گفت: ارائه خدمات مطلوب به مشترکین و رفع مشکل افت ولتاژ و ادامه تقویت و تثبیت شبکه فوق توزیع در قطعه سنگر، ​​افزایش ضریب اطمینان در سطح فوق توزیع و ایجاد اشتغال برای جوانان منطقه از اهداف این طرح است.

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای گیلان درباره مشخصات فنی این پروژه گفت: پست سیار ۲۰.۶۳ کیلوولت ترانشه ۱۵ مگا ولت آمپر شامل یک فیدر ورودی و ۴ فیدر خروجی ۲۰ کیلوولت است. با استفاده از این پست شاهد افزایش پایداری و کیفیت برق مشترکین در شهرستان سنگر خواهیم بود.

دشت بوغور با اشاره به سرمایه گذاری ۶۰۰ میلیارد ریالی برای اجرای این پروژه خاطرنشان کرد: با احداث این پست برای ۹ نفر به صورت مستقیم و ۳۰ نفر به صورت غیرمستقیم اشتغال ایجاد شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا