اخبار بورس

گام پرقدرت “آردینه” در ۴ محصول/ “آردینه” نسبت به رقبا بهترین تولیدات را رقم می‌زند

رئیس نشاسته و گلوکز آردین:

مدیرعامل شرکت آردینه نشاسته و گلوکز گفت: شرکت آردینه امسال با استفاده از سیستم های موجود توانست به تولید خوب با کیفیت قابل قبولی دست یابد. همچنین توانست خود را متمایز کند و با بهترین کیفیت در ۴ محصول گلوکز، نشاسته، مالتوز و نشاسته SPS پیشرفت خوبی داشته باشد.

سعید امینی مدیرعامل شرکت آردین نشاسته و گلوکز در گفتگو با افق میهنوی در خصوص هدف شرکت در بیست و سومین نمایشگاه شیرینی و شکلات توضیح داد: شرکت آردینه همانند سال های گذشته در این نمایشگاه حضور یافت و توانست جایگاه ویژه ای را در این رویداد اقتصادی به خود اختصاص دهد.

وی در خصوص تولید، فروش و صادرات نیز گفت: شرکت آردینه در سال جاری با استفاده از سیستم های موجود توانسته است محصولاتی با کیفیت بالا تولید کند که در ۴ محصول (گلوکز، نشاسته، مالتوز و قدرت PLC) توانستیم پیشرفت خوبی داشته باشیم و از نظر مشتری مشکلی نداریم. در زمینه مواد اولیه نیز با مشکل مواجه شدیم زیرا شرکت تلاش می کرد تا بتواند بخشی از محصولات را صادر کند و در این زمینه موفق بود.

مدیرعامل آردین ادامه داد: شرکت آردین در سال‌های اخیر با نیروها و سیستم‌های خوب خود یکی از معدود کارخانه‌هایی بوده است که با بهره‌گیری از نیروهای پرتلاش و پرتلاش توانسته بهترین محصولات را نسبت به سایر رقبا تولید کند. تجهیزات و کیفیت مناسب می تواند نقش داشته باشد. نقش قابل قبولی در گلوکز، گلوتن و نشاسته دارد. این شرکت توانست با بهترین کیفیت در این بازار شلوغ فعالیت کند.

امینی در خصوص بازار داخلی و صادرات محصولات «آردین» گفت: ۱۵ سال است که در بخش صادرات عملکرد خوبی داریم. چند سالی است که با افزایش مواد اولیه مشکل داریم و این مشکل نیز حل شده و با تهیه قیمت ها این روند را ادامه می دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا