اخبار اقتصاد ایران

«گران فروشی» ۸ شرکت مسافرت هوایی را به تعلیق کشاند :: افق میهن

به گفته سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری، هشت شرکت خدمات مسافرتی هوایی به مدت یک ماه تعلیق شدند.

به گزارش افق میهن، جعفر یازرلو اظهار داشت: با توجه به افزایش پروازها در روزهای پایانی صفر، دفتر نظارت سازمان هواپیمایی کشوری به منظور حفظ منافع عمومی و رعایت نرخ های تعیین شده به ویژه در این روزها نسبت به بازار بلیت فروشی رصد شده است.

وی افزود: در این راستا با استناد به مفاد ماده ۱۶ قانون هواپیمایی کشوری و همچنین به دلیل عدم رعایت ماده ۳۰ آیین نامه تأسیس و راه اندازی دفاتر خدمات مسافرتی، سیاحتی و زیارتی هوایی و با استناد به ماده ۳۱ آیین نامه مذکور، مجوز فعالیت شرکت های خدمات مسافرتی هوایی ویدا گشت ایرانیان، ستی، نیکا گشت بی همتا، همیشه سفر با نوید، هرمس اطلس یگانه، قصرشیرین تهران، سرزمین ستاره و ارش آسمان ویستا را از تاریخ ۱۲ صادر کرده است. شهریور با توجه به عرضه بلیت/نمایش قیمت بلیت هواپیما بالاتر از نرخ تعیین شده برای پروازهای رفت و برگشت زائران حرم امام هشتم که به مناسبت رحلت پیامبر اکرم (ص) به مشهد مقدس سفر کرده اند. امام حسن مجتبی و امام رضا علیهما السلام به مدت یک ماه. تعلیق شد.

یازرلو تصریح کرد: سازمان هواپیمایی کشوری به صورت آنلاین و مستمر بر بازار فروش بلیت رصد و نظارت داشته و بازرسان این سازمان در فرودگاه ها مستقر هستند.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری همچنین از مسافران خواست در صورت مشاهده تخلف نرخ در این ایام، آن را به همراه مدارک در سایت این سازمان به آدرس caa.gov.ir بارگذاری کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا