فناوری

گراهام، سناتور ارشد آمریکایی: شش ماه است که می‌گویم ایران را بزنید؛ سپاه مقرهایی دارد که می‌توانید از فضا ببینید، آن را از روی نقشه محو کنید / راماسوامی، نامزد جمهوریخواه: مشمئز کننده است

پایگاه خبری تحلیلی میهن تجارت (mihantejarat.com):

فارس: «ویوک راماسوامی» نامزد حزب جمهوری خواه آمریکا برای ریاست جمهوری ایالات متحده، اظهارات اخیر لیندزی گراهام توسط سناتور همکارش مبنی بر «حذف ایران از نقشه» را ناپسند خواند و به شدت از آن انتقاد کرد.

او در حساب کاربری خود در کانال ایکس نوشت: برای قرن ها، دولتمردان آمریکایی مرگ غیرنظامیان و جنگ را آخرین راه حل می دانند. اکنون افرادی مانند لیندسی گراهام و نیکی هیلی را داریم که به فکر حذف ایران از نقشه هستند. این واقعاً منزجر کننده است و چیزهای زیادی در مورد نوع حزب جمهوری خواه که آنها سعی در احیای آن دارند به ما می گوید.”

لیندسی گراهام، سناتور ارشد آمریکایی اخیرا در یک برنامه تلویزیونی با اشاره به تحولات غرب آسیا و حملات گروه های مقاومت به پایگاه های نظامی آمریکا و حملات انصارالله به ناوهای رژیم صهیونیستی در سرخ، خطاب به جو بایدن، رئیس جمهور این کشور گفت: منطقه. لوید آستین، رئیس آمریکا و پنتاگون سخنرانی کردند. دریا. ضعف نشان ندهید و خط قرمز آمریکا را برای حملات تلافی جویانه پاک نکنید.

گراهام روز چهارشنبه در فاکس نیوز گفت: «بدون ایران، حوثی ها وجود ندارند». حوثی ها به طور کامل توسط ایران حمایت می شوند. میگم الان شش ماهه… بزن ایران. آنها میادین نفتی در هوای آزاد دارند، سپاه مقرهایی دارد که می توانید از فضا ببینید. آن را از روی نقشه پاک کن.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا