ترندهای روز

گرمای هوا، این استان‌های کشور را به تعطیلی کشاند

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (irtahlil.com):

با توجه به ادامه گرما و لزوم صرفه جویی و مدیریت مصرف، ادارات چند استان روز پنجشنبه ۳۰ تیرماه تعطیل هستند.

گرمای هوا این استان های کشور را مجبور به تعطیلی کرد

ادارات استان مرکزی در ۲۱ جولای تعطیل هستند

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار مرکزی با اشاره به کاهش ساعت کاری ادارات، بانک ها و بیمه های استان در روز چهارشنبه ۲۰ تیر وی گفت: با توجه به ادامه گرما و لزوم صرفه جویی و مدیریت مصرف، ادارات استان در روز پنجشنبه تعطیل هستند.

سیدمجتبی آل یاسین با اعلام این خبر افزود: بر اساس تصمیم جلسه مشترک کارگروه مدیریت مصرف انرژی و کارگروه اورژانس استان و موافقت استاندار در راستای حمایت از بخش کشاورزی، صنعت و عدم قطعیت برق خانگی، بانک ها و بیمه های استان به استثنای واحدهای ذیربط در مراکز درمانی خدمات رسان و مراکزی که دارای نوبت کاری هستند با استفاده از ظرفیت بخشنامه دورکاری در روز پنجشنبه ۳۰ تیرماه تعطیل خواهند بود.

وی افزود: همچنین ادارات، بانک ها و بیمه های استان به جز دستگاه های خدمات رسان و دفاتری که به صورت شیفتی و کشیک مشغول به کار هستند، روز چهارشنبه ۲۰ فعال خواهند بود. تیر ساعت ۱۱ بسته می شوند.

به گفته وی، کنکور و آزمون های دانشگاه های استان ها طبق برنامه قبلی برگزار می شود. کلاس های کلیه موسسات و آموزشگاه های زبان اعم از دولتی و غیردولتی و مرکز اوقات فراغت تابستانی نیز تعطیل است. همچنین فعالیت کلیه معادن و کارگاه های ساختمانی که منشاء ریزگردها هستند تعطیل اعلام شده و اداره کل محیط زیست و اداره کل ایمنی موظف به نظارت بر این گونه واحدها هستند.

ادارات قم فردا تعطیل است

مدیرکل مدیریت بحران استانداری قم: با توجه به پیش بینی افزایش دما در پایان هفته جاری و به منظور مدیریت مصرف بهینه برق، فعالیت کلیه دستگاه های اجرایی، ادارات و بانک های استان به جز مراکز خدماتی، مراکز بهداشتی درمانی روز پنجشنبه ۲۱ تیر تعطیلی اعلام می شود.

ادارات سیستان و بلوچستان امروز و فردا ساعت ۱۱ تعطیل است

عباسعلی ارجمندی; معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری سیستان و بلوچستان در اطلاعیه ای اعلام کرد: با توجه به گرمای بیش از حد این روزها و به منظور مدیریت مصرف بهینه برق، فعالیت تمامی دستگاه های اجرایی، ادارات و بانک های استان به جز مراکز خدماتی، بهداشتی و درمانی و مراکز درمانی و آموزشی در ایام امتحانات، روزهای چهارشنبه و پنجشنبه مورخ ۲۰ و ۲۱ تیر ۱۴۰۳ از ساعت ۶ صبح شروع و دو ساعت زودتر از ساعت ۱۱:۰۰ تعطیل و کاهش می یابد. ساعات کاری از طریق دورکاری جبران می شود.

تعطیلی کلیه دستگاه های اجرایی استان یزد

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری یزد از تعطیلی دستگاه های اجرایی استان یزد در روز پنجشنبه خبر داد و گفت: امور مربوط به دستگاه ها در این روز از راه دور انجام می شود.

«محمدحسین پارسائیان» در این خصوص گفت: تمامی دستگاه های اجرایی استان از ۱۷ تا ۱۵ شهریور روزهای پنجشنبه هر هفته تعطیل هستند.

وی افزود: دستگاه های خدمات رسان و مراکز درمانی استان از این قاعده مستثنی هستند.

پارسائیان با اشاره به دورکاری دستگاه های مشمول خاموشی در روز پنجشنبه گفت: هدف از خاموشی دستگاه ها در این روز صرفه جویی در مصرف انرژی و اجرای محدودیت های اعلام شده برای افزایش ضریب پایداری و بهره برداری ایمن گاز کشور است. و شبکه برق .

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری یزد در پایان بر لزوم رعایت دستورالعمل های تنظیم دمای محیط کار و صرفه جویی در مصرف برق تاکید کرد.

پنجشنبه ها در خراسان جنوبی تعطیل بود

استانداری خراسان جنوبی اعلام کرد: به منظور مدیریت مصرف انرژی مقرر شد تمامی دستگاه های اجرایی از پنجشنبه تا ساعت ۲۴ تعطیل باشند. شهریور امسال تعطیل شود این مصوبه از فردا اجرایی می شود.

استانداری سیستان و بلوچستان: برای مدیریت مصرف برق ادارات و دستگاه های اجرایی امروز و فردا ساعت ۱۱ تعطیل هستند.

فردا کلیه ادارات استان زنجان تعطیل است

مدیرکل مدیریت بحران استانداری زنجان: بر اساس تصمیم ستاد پیشگیری، هماهنگی و عملیات مقابله با بحران استان فردا پنجشنبه تمامی ادارات استان به دلیل گرمای هوا تعطیل است.

استان سمنان روز پنجشنبه تعطیل است

استاندار سمنان گفت: این استان فردا پنجشنبه به دلیل گرمای هوا و صرفه جویی در مصرف برق و انرژی تعطیل است.

سید محمدرضا هاشمی ضمن بیان اینکه با توجه به گرمای هوا و لزوم صرفه جویی در مصرف انرژی در برخی استان های کشور تصمیماتی اتخاذ شد، تاکید کرد: امروز نیز جلسه ای در استانداری در همین خصوص برگزار شد.

وی افزود: مصوبه این جلسه این بود که فردا پنجشنبه موسسات و سازمان های دولتی و آموزشی استان سمنان تعطیل باشد. استاندار سمنان گفت: البته این امر مختص مراکز حساس و خدماتی مانند بهداشت و درمان، آتش نشانی و… نیست.

چهارمحال و بختیاری روز پنجشنبه تعطیل است

مدیرکل بحران چهارمحال و بختیاری گفت: با توجه به گرمای شدید هوا و همچنین کاهش مصرف برق تمامی دستگاه های اجرایی این استان فردا پنجشنبه تعطیل است.

خسرو کیانی اظهار داشت: با توجه به افزایش دمای هوا و گرمای تابستان و با توجه به صرفه جویی در مصرف انرژی، تمامی ادارات چهارمحال و بختیاری امروز چهارشنبه ۲۹ تیرماه از ساعت ۶ الی ۱۱ صبح فعال هستند خدمات، نیروی انتظامی و امدادی روز پنجشنبه تعطیل است. این هفته

ادارات کرمان فردا تعطیل است

کرمان بر اساس اعلام معاون عمرانی استاندار کرمان به منظور مدیریت مصرف انرژی فردا ۳۰ تیرماه تمامی دستگاه های اجرایی استان کرمان تعطیل است.

علی بیگ زاده اظهار داشت: با توجه به افزایش دما و درخواست شرکت های توزیع برق شمال و جنوب استان کرمان برای مدیریت مصرف انرژی، با موافقت استاندار، فردا تمامی دستگاه های اجرایی تعطیل است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا