اخبار بورس

“گروه زر” مسیرهای سرمایه‌گذاری را ریل‌گذاری می‌کند

رضا مشهدی زاده، عضو هیئت مدیره گروه زر؛

محل سوم زار در واقع محل شهرک صنعتی زر است که در حال بهره برداری است و فرصت های سرمایه گذاری خوبی خواهیم داشت. یکی از این احتمالات می تواند بحث در مورد خودرو باشد که ما همچنان به دنبال و کار روی موضوعات هستیم.

رضا مشهدی زاده معاون مالی و اقتصادی هلدینگ زر و عضو هیئت مدیره در گفتگو با افق میهنوی در ادامه بازدید مدیران عامل و اعضای هیئت مدیره شرکت های خدماتی سرمایه و مرکز موسسات سرمایه گذاری از کارخانه زر ماکارون گفت: امروز فرصتی برای گروه زر پیش آمد که مدیران عامل و اعضای محترم هیات مدیره مرکز موسسات سرمایه گذاری ایران، مدیران تامین مالی و سبد شرکت در گروه زر و از شرکت زر ماکارون، مجموعه ارد زر، تروتر زر در محل اول شرکت و در محل دوم شرکت از پالایشگاه قطات زر هشتگرد، شرکت زرنام حضور داشتند. که محصولات آن شامل تولید قند مایع، گلوکز، فروکتوز و انواع نشاسته (دارویی، صنعتی و غذایی) می باشد.

همچنین از مجتمع زارکوم، پروژه های در حال ساخت، مجتمع پالایش روغن خوراکی، تولید روغن زر و مجتمع سس زر بازدید شد. محل سوم زار در واقع محل شهرک صنعتی زر است که در حال بهره برداری است و فرصت های سرمایه گذاری خوبی در آن خواهیم داشت. یکی از این احتمالات می تواند بحث در مورد خودرو باشد که ما همچنان به دنبال و کار روی موضوعات هستیم.

فرصت خوبی بود تا دوستان از مجموعه ها دیدن کنند و با تعامل خوب با مدیران بودجه ایجاد شد. نکاتی را برای تامین سرمایه از طریق اوراق قرضه و سایر موضوعات با دوستان خود در میان گذاشتیم و مدیران شرکت های حمایت از سرمایه و مدیران سبد سهام نیز نگاه کلی خوبی به فعالیت ها و توسعه شرکت داشتند و امیدواریم باز هم چنین فرصت هایی به وجود بیاید می تواند توسعه را زیر نظر داشته باشد و از نزدیک بر کارهایی که ما برای صنعت انجام می دهیم نظارت کند و مشاوره ارائه دهد.

وی در خصوص عرضه اولیه شرکت زرنام در بازار سرمایه گفت: گروه زرنام مجموعه بسیار خوبی است که با سه برابر ظرفیت تولید و فروش شرکت گلوکوزان فعالیت می کند. این مقایسه مربوط به شرکت های مشابه در این صنعت است. پذیرش این شرکت صورت گرفته و بحث عرضه آن بستگی به سازمان بورس و فضای فعلی بازار دارد. وقتی بازار از این فضا خارج شد، عرضه می شود.

مشهدی زاده درباره بازار هدف صادراتی ماکارون طلا گفت: بزرگترین بازار هدف کشورهای حاشیه خلیج فارس و آفریقا است که صادرات در آنجا صورت می گیرد. در راستای برنامه ها و فرصت هایی که از گذشته تاکنون وجود داشته است، کشورهای دیگر نیز در این برنامه حضور دارند.

پایان مقاله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا