اخبار بورس

گزارش بورس امروز چهار شنبه ۲۷ دی ماه ۱۴۰۲

شاخص کل بورس در روز سه شنبه ۵ اسفند دی ماه ۱۴۰۲ سرانجام با افزایش ۸ هزار و ۰۳۱ واحدی در کانال ۲ میلیون و ۱۸۶ هزار و ۹۶۸ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز چهارشنبه ۶ اسفند دی ماه ۱۴۰۲ را بخوانید.

چیزی را گزارش کنید نبض بازار سهامبورس امروز چهارشنبه ۲۷ دی بیشتر:

خبر مهم امروز بورس:

۱- نماد هفتم وارد بازار اجماع شد: اطلاعیه عرضه شرکت سرمایه گذاری سلیم (سهام عام) در فرابورس ایران با نماد معاملاتی: سلیم.

۲- خرید سهام «هخشتی»: شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران از خرید ۱۹ درصد از سهام شرکت کشتیرانی ترکیبی از شرکت سرمایه گذاری سیمان تمیم خبر داد.

۳- شرکت داروسازی دارو تولید می کند وی فاش کرد: قیمت فروش برخی از محصولات این شرکت برای پوشش هزینه های ناشی از افزایش قیمت مواد اولیه و بر اساس مجوزهای سازمان غذا و دارو افزایش یافت.

۴- خانواده: ۱۴۰۲ ملک دولتی به فروش می رسد

۵- یک عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۳ گفت: با تصویب کمیسیون تلفیق مالیات از واحدهای تولیدی اخذ می شود. سال آینده از ۲۵ درصد به ۱۸ درصد کاهش خواهد یافت. پیدا خواهد کرد

۶- بررسی بخش درآمد در صورت بودجه پس از دو هفته حضور در کمیسیون تلفیق در حالی به پایان رسید که تغییرات گسترده در لایحه دولت اعتراض رئیس سازمان برنامه و بودجه را به دنبال داشت.

۷- پیشنهاد هیئت مدیره به مجمع عمومی فوق العاده در خصوص افزایش سرمایه شرکت فرآورده های نسوز ایران/ درصد افزایش سرمایه: ۵۱۳ درصد

۸- ارتش یمن یک کشتی جدید در دریای سرخ هدف قرار گرفت

۹- اولین کشتی تمام شد شرکت صدرا تحویل به حمل و نقل در سال آینده انجام می شود.

۱۰- و یک ماه:مجوز فعالیت صندوق سرمایه گذاری املاک یکم امین شهر در تاریخ ۲۴/۱۰/۱۳۰۲ در پرتال مجوز ملی کشور صادر شد.

۱۱ با توجه به دعوت ایران برای شرکت در برنامه های اجلاس ۲۰۲۴ داووس، دکتر آمیر عبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان برای شرکت در برنامه های این اجلاس وارد سوئیس شد.

صف خرید و فروش در پیش گشایش

تعداد نمادهای موجود در صف خرید: ۳۲ نماد | ارزش صف خرید: ۳۵۱ میلیارد تومان

تعداد توکن های موجود در صف فروش ۲۵ نماد | ارزش صف های فروش: ۹۴۶ میلیارد تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا