گزارش سال ۱۴۰۲ دیجی کالا منتشر شد
دیجی کالا گزارش سالانه خود را در سال ۱۴۰۲ منتشر کرد که دیجی کالا در گزارش آماری خود به تحلیل ابعاد مختلف فعالیت خود پرداخته و با نگاهی به آمار ارائه شده در این گزارش می توان به این نتیجه رسید که رشد دیجی کالا همانند سال های گذشته ادامه دارد. در ادامه به بررسی نکات جالب این گزارش می پردازیم:
۱. بازدید روزانه:
در سال گذشته میانگین بازدید روزانه دیجی کالا ۵.۵ میلیون و میانگین جستجوی روزانه کالا در دیجی کالا به ۳.۵ میلیون در روز رسیده است.
۲. میلیون ها تنوع محصول:
بر اساس این گزارش، بیش از ۱۲.۵ میلیون نوع محصول توسط بیش از ۴۱۸ هزار کسب و کار در این فروشگاه اینترنتی عرضه می شود.
۳. اداره خرید و فروش کالاهای دست دوم:
دیجی کالا در گزارش ۱۴۰۲ خود به مواردی که در سال گذشته به بخش های این فروشگاه اینترنتی اضافه شده است اشاره کرده و به جزئیات آنها نیز پرداخته است. مواردی مانند راه اندازی بخش خرید و فروش تلفن همراه دست دوم که در سال آینده به رشد خود ادامه خواهد داد.
۳. اداره خرید و فروش کالاهای دست دوم:
دیجی کالا در گزارش ۱۴۰۲ خود به مواردی که در سال گذشته به بخش های این فروشگاه اینترنتی اضافه شده است اشاره کرده و به جزئیات آنها نیز پرداخته است. مواردی مانند راه اندازی بخش خرید و فروش تلفن همراه دست دوم که در سال آینده به رشد خود ادامه خواهد داد.