ورزشی

گزینه‌های جانشینی نکونام بیشتر شدند؛ یک، ۲، ۳ و حالا ۴ نفر!

۸ روز مانده به دیدار استقلال و الغرافه قطر در اولین دیدار لیگ برتر، استقلال در بلاتکلیفی کامل به سر می برد. آنچه از اتفاقات اخیر می توان گفت این است که برکناری جواد نکونام قطعی شده است اما مشخص نیست چه کسی جایگزین این مربی می شود.

در این مدت باشگاه استقلال رزومه مربیان خارجی را بررسی کرد و ابتدا به سراغ «پتف» مربی بلغاری آمد. با این حال مذاکرات با این مربی فعلا متوقف شده و گزینه های دیگری که از ابتدا نامشان مطرح شده بود، از جمله استراماچونی و ساپینتو دوباره مطرح شد. البته مربیان دیگری از کشورهایی مانند اسپانیا نیز به استقلال معرفی شده اند و گفته می شود ۴ گزینه خارجی مد نظر مدیران و مالکان این باشگاه است. هرچند می توان تعداد مربیان خارجی را افزایش داد.

در مورد ساپینتو هم باید گفت که او در مدت حضورش در استقلال ۴ ماه محروم شد و این سوال وجود دارد که آیا محرومیت او از زمان بازگشتش به ایران محاسبه می شود یا همان زمان اعمال و پایان یافت. باشگاه استقلال پیگیر این موضوع است.

قرار است امروز جلسه ای برگزار شود و مدیران استقلال گزینه های موجود را بررسی کنند. باید دید چه زمانی از سرمربی جدید استقلال رونمایی می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا