ورزشی

گزینه جدید پرسپولیس از لیگ آمریکا

باشگاه پرسپولیس این روزها در حال مذاکره با گزینه دوم خط حمله خود است.

در حالی که هواداران پرسپولیس منتظر رونمایی از امبای نیانگ، مهاجم سابق میلان بودند، حالا نام دیگری در گوشه و کنار باشگاه به گوش می رسد، بازیکنی که فصل گذشته در سینسیناتی آمریکا حضور داشت و حالا در حال مذاکره با امیرعلی حسینی است. مسئول روابط بین الملل پرسپولیس داده است

آرون بوپندزا مهاجم گابنی است که در سال ۲۰۱۶ در یکی از بزرگترین نقل و انتقالات فوتبال گابن لیگ کشورش را ترک کرد و به بوردو پیوست. اما او در فصل اول به تیم دوم بوردو منتقل شد و در حالی که جوانی ۲۰ ساله بود در یک فصل ۷ گل به ثمر رساند تا عملکرد خوبی از خود به نمایش بگذارد.

اما مدیران بوردو تمایلی به استفاده از این بازیکن در ترکیب اصلی خود نداشتند و به همین دلیل او را به سه تیم پائو، آژاسیو و تورس فرانسه و فلورانس پرتغال قرض دادند تا سرانجام در آگوست ۲۰۲۰، هاتای اسپور این مهاجم را به صورت قطعی به خدمت گرفت و او را به سوپرلیگ ترکیه برد.

بوپندزا در سوپرلیگ نمایش درخشانی داشت و در ۳۸ بازی ۲۲ گل به ثمر رساند تا بار دیگر خود را به عنوان یک مهاجم آماده نشان دهد. بعد از هاتای اسپور نوبت به العربی قطر رسید و این مهاجم گابنی در لیگ ستارگان گلزنی خود را به نمایش گذاشت و ۹ گل و ۵ پاس گل به ثبت رساند.

گزینه خرید پرسپولیس هم یک فصل در الشباب عربستان حضور داشت و در ۱۷ بازی ۱۴ گل به ثمر رساند تا آماری رویایی را پشت سر بگذارد.

آرون بوپندزا فصل گذشته در MLS آمریکا بازی کرد و انتقال جالبی را از عربستان سعودی به آمریکا انجام داد تا برای سینسیناتی بازی کند. این همان تیمی است که یورگن لوکادیا قبل از انتقال به پرسپولیس مدتی در آن حضور داشت. او در سینسیناتی ۹ گل به ثمر رساند و دروازه شارلوت، کلور، شیکاگو، نیویورک ردبولز و… را باز کرد.

نکته جالب این است که این مهاجم پنج میلیون یورو بر روی خود دارد اما پرسپولیس قصد دارد او را با رقمی بسیار کمتر به خدمت بگیرد و احتمالا تا هفته آینده مهاجمی از آرون بوپندزا و امبای نیانگ به پرسپولیس خواهد پیوست تا مشکل را حل کند. مشکل تیم برای حل کردن

بوپندزا مهاجم ۱۸۰ سانتی متری و ۲۸ ساله با تجربه بازی در فرانسه، پرتغال، ترکیه، قطر و آمریکا و آمار گلزنی بسیار خوبی است.

پیگیری های خبرنگار ما نشان می دهد پرسپولیس هنوز با این مهاجم به توافق مالی نرسیده است اما او رضایت اولیه خود را برای حضور در لیگ برتر ایران اعلام کرده تا قرمزها به خرید این بازیکن نزدیک شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا