اخبار اقتصاد ایران

گشتی در بازار مسکن پردیس/ افتتاح مترو قیمت‌ها را بالاتر برد؟ :: ایران تحلیل

به گزارش ایران تحلیل، یکی از بنگاه های معاملات ملکی در پرند می گوید در ابتدای بازگشایی مترو پرند تعداد خریداران ملک در این منطقه افزایش یافت اما اکنون تقاضا کاهش یافته است. خرید و فروش انجام شده اما نسبت به ۳ ماه پیش که مترو افتتاح شد کاهش چشمگیری داشته است.

البته با بازگشایی مترو پرند انتظار می رفت قیمت مسکن در این شهر افزایش پیدا کند چرا که پیش از بازگشایی افزایش قیمت را تحت تاثیر قرار داده بود اما گفته می شود پس از ورود مترو به پرند، دولت با کنترل از این افزایش جلوگیری کرد. قیمت.

به گفته وی، برای خرید واحدی با متراژ بین ۷۰ تا ۸۰ متر مربع و به صورت خام حداقل یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان در نظر داشته باشید و برای خرید این واحد با تمامی امکانات، بودجه بیشتری نیاز است. بیش از یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در نظر گرفت که اکثر واحدهای مسکونی مهر ۴ درصد وام و سند پنج صفحه ای دارند.

می گوید واحدهای مسکونی مهر به صورت خام و بدون امکانات از قبیل درب داخلی، شیرآلات، کمد، کناف کاری، پوستر، نورپردازی و … به صاحبش تحویل داده می شود.

به گفته وی نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش قیمت نداشته ایم بهمن سال گذشته یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان فروخته می شد، اکنون یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان قیمت دارد.

این مشاور املاک در شهر جدید پرند به اکوایران می گوید: خرید و فروش مسکن مهر متری نیست، میدان فروشی است. این در حالی است که میانگین قیمت هر مترمربع املاک تک ورق در فاز ۰، ۱، ۲ و ۳ از ۳۵ میلیون تومان تا ۴۲ میلیون تومان است. در فاز ۲ واحدهایی هستند که عمر ساخت آنها بیش از ۲۰ سال است و قیمت آنها از ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان شروع می شود و البته باید در نظر داشت که آسانسور و پارکینگ و انبار ندارند اما آنها در مرکز شهر قرار دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا