اخبار بورس

گفت‌وگوی ترامپ و ایلان ماسک بدون اشاره به بازار کریپتو؛ ناامیدی فعالان بازار را به همراه داشت

گزارش کردن اخبار بورس به گزارش سرمایه گذاری؛ قیمت بیت کوین در روز سه شنبه کمی افزایش یافت زیرا برخی از خریداران به دنبال کاهش قیمت آخر هفته به دنبال خرید در زمان های ارزان تر بودند. با این حال، ریسک پذیری در بازار محدود بود و معامله گران در این هفته منتظر تعدادی از شاخص های کلیدی اقتصادی ایالات متحده بودند.

داده‌های جریان سرمایه نشان داد که خرید ارزان باعث شد تا معامله‌گران هفته گذشته به سمت محصولات سرمایه‌گذاری ارزهای دیجیتال روی بیاورند، اگرچه تنها اتریوم شاهد جریان‌های ورودی قابل توجهی در این فرآیند بود.

نگرش نسبت به بازارهای کریپتو نیز تحت تأثیر مکالمه دونالد ترامپ، نامزد جمهوری خواه ریاست جمهوری آمریکا و ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا قرار گرفت. در این گفتگو به موضوع قوانین کریپتو اشاره نشده است.

در ساعت ۰۵:۵۳ به وقت گرینویچ، قیمت بیت کوین ۱.۲ درصد افزایش یافت و به ۵۹۳۰۵.۳ دلار رسید.

مکالمه ماسک و ترامپ بدون اشاره به رمزارز

مکالمه ماسک و ترامپ برخی از فعالان بازار را که امیدوار بودند نامزد جمهوری خواه حمایت خود از صنعت کریپتو را تکرار کند، ناامید کرد.
اگرچه ترامپ در گذشته از صنعت کریپتو حمایت کرده و حتی در یک کنفرانس بیت کوین در ماه گذشته سخنرانی کرده است، اما به ندرت در رویدادهای عمومی بزرگ از کریپتو یا بیت کوین نام برده است.
گفتگوی او با ماسک نیز از این قاعده مستثنی نبود، زیرا پیش‌بینی‌ها در پلتفرم شرط‌بندی ارز دیجیتال Polymarkets نشان داد که معامله‌گران انتظار داشتند که به ارزهای دیجیتال اشاره شود. پس از این گفتگو، قیمت بیت کوین به طور موقت به ۵۸۰۰۰ دلار کاهش یافت

تقاضای نهادی محدود برای بیت کوین، جریان سرمایه به اتریوم

داده‌هایی که روز دوشنبه توسط مدیر دارایی دیجیتال Coinshares منتشر شد، نشان داد که محصولات سرمایه‌گذاری ارزهای دیجیتال، به‌ویژه آنهایی که در معرض اتریوم هستند، هفته گذشته شاهد جریان‌های سرمایه قوی بودند زیرا کاهش شدید قیمت باعث شد خریداران به دنبال خریدهای ارزان‌تر باشند.
محصولات اتریوم بیش از ۱۵۵ میلیون دلار سرمایه و خریدهای ناامیدکننده پس از عرضه داشتند. ETF های اتریوم ماه گذشته در بازارهای ایالات متحده افزایش یافت

بیت کوین حدود ۱۳ میلیون دلار ورودی سرمایه داشت!

بازارهای کریپتو همچنان از ضررهای سنگینی که در هفته گذشته متحمل شدند، متحمل می شوند زیرا کاهش ریسک ریسک باعث کاهش قیمت ها در سراسر بازار شد. بیت کوین به ۴۹۰۰۰ دلار سقوط کرده بود و اکنون در محدوده ۵۰۰۰۰ تا ۶۰۰۰۰ دلار قرار دارد، جایی که در بیشتر سال جاری بوده است.

آلت کوین ها در حال افزایش هستند و منتظر داده های تورم هستند

قیمت‌های گسترده‌تر ارزهای دیجیتال در روز سه‌شنبه، همزمان با افزایش اندک بیت‌کوین، افزایش یافت. با این حال، اکثر آلتکوین ها مانند بیت کوین در محدوده خاصی باقی ماندند
اتریوم به عنوان دومین ارز دیجیتال قابل اعتماد جهان، رشد ۰.۲% تا ۱.۶% را به ثبت رسانده است و ارزهای SOL، XRP و ADA با ۳.۸% رشد داشته اند.

در میان memecoins، Dogecoin 2.9٪ افزایش یافت.
در نهایت، بازارها به طور کلی محتاطانه منتظر اطلاعات شاخص قیمت مصرف کننده در ایالات متحده بودند که در روز چهارشنبه انتظار می رفت، که انتظار می رود سرنخ های بیشتری در مورد برنامه های کاهش نرخ بهره فدرال رزرو ارائه دهد.
پایان مقاله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا