اخبار بورس

گلرنگ ۷۰ درصدی سهام تپسی را خرید

چیزی را گزارش کنید نبض بازار سهامدر دی ماه امسال بود که اعلام شد سینی ها بر اساس انتقال بلوک های اداری در ۱۵ و ۱۶ بهمن ماه در سایت ذکر شده است. در گذشته شایعاتی در مورد امکان خرید این بلوک ها وجود داشت زعفران ذکر شد، اما باید منتظر تکمیل این تراکنش های بلوکی بود.

بلوک های تپسی دیروز و امروز فروخته شد و از دیروز شایعاتی در مورد خریدار به گوش می رسید. همه این را توضیح دادند گروه صنعتی گلرنگ این بلوک ها را خریداری کرد، اما تا به امروز نتوانسته است این را با قطعیت بگوید میلاد منشی پور موسس و مدیرعامل Topsy خریدار را از طریق توییت اعلام کرد. میلاد منشی پور از خرید ۷۰ درصد سهام تپسی توسط گروه صنعتی گلرنگ خبر داد.

گلرنگ کدام سهام را در کارنامه خود دارد؟

با این خرید تپسی اکنون این سوال پیش می آید که گروه صنعتی گلرنگ علاوه بر تپسی چه سهامی را در کارنامه خود دارد؟

بررسی ها نشان می دهد که قبل از خرید تپسی گروه صنعتی گلرنگ مالک ۶۴.۷ درصد گروه صنعتی پاکشو با عشایر پاک کردن و مالک ۳۳.۴۲ درصد آرین کیمیاتک با نماد علم شیمی بود.

این قابل ذکر است گروه صنعتی گلرنگ در سال های اخیر به فضای استارت آپی رفته است. علاوه بر خرید تپسی، این گروه در حال حاضر ۱۰۰ درصد مالک است الوپیک و همچنین افود که به سفارش آنلاین غذا مشغول است.

اخبار در مورد راه اندازی خشکشویی آنلاین و همچنین ورود به میدان بانک گروه صنعتی گلرنگ اعلام می کند که ایران تحلیل نه می تواند این خبر را تایید و نه تکذیب کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا