اخبار اقتصاد ایران

گلکسی S۲۴ اولترا نجومی شد

خرید گلکسی اس ۲۴ اولترا ۱ ترابایتی تا یک هفته پیش با قیمتی در حدود ۹۵ میلیون امکان پذیر بود، اما اکنون فروشندگان تلفن همراه رقمی حدود ۱۰۵ میلیون را برای پرچمدار امسال سامسونگ در نظر گرفته اند.

ایران تحلیل گلکسی اس ۲۴ اولترا گران ترین گوشی سامسونگ در ایران است. قیمت گلکسی اس ۲۴ اولترا نسخه یک ترابایتی این روزها از مرز ۱۰۰ میلیون عبور کرده است و تا یک هفته پیش می شد همین نسخه گلکسی اس ۲۴ اولترا را حدود ۹۴ تا ۹۵ میلیون خریداری کرد.

قیمت گلکسی اس ۲۴ اولترا نسخه ۱ ترابایتی در بازار موبایل اکنون به ۱۰۵ میلیون رسیده و کف قیمت گلکسی اس ۲۴ اولترا که فضای ذخیره سازی ۲۵۶ گیگابایتی را فراهم می کند، تقریبا به ۶۰ میلیون رسیده است.

Galaxy S23 FE که نسخه اقتصادی پرچمداران سامسونگ است، با فضای ذخیره سازی ۲۵۶ گیگابایتی، کمی بیش از ۲۷ میلیون به فروش می رسد. گلکسی A55 را باید بهترین میان رده سامسونگ امسال دانست. کمی گزینه بهتر از A54 است و در نهایت ۲۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان قیمت دارد.

قیمت گلکسی A54 نیز به ۱۸۷۰۰۰۰۰ تومان می رسد. گلکسی A34 که از سال گذشته در لیست پرفروش ترین گوشی های سامسونگ باقی مانده است، با قیمت ۱۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به خریداران عرضه می شود و گلکسی A35 که گزینه جدیدتری محسوب می شود، ۱۶ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان قیمت گذاری شده است.

گلکسی A15 پرفروش ترین گوشی سامسونگ این روزها در ایران است. اگرچه در هفته های گذشته زیر شش میلیون ارزش داشت اما اکنون شش میلیون و ۵۰۰ هزار تومان فروخته می شود. قیمت گلکسی A25 که همزمان با A15 عرضه شد به ۱۱ میلیون رسید. گلکسی A05s که اقتصادی ترین میان رده کره ای امسال است، پنج میلیون و ۴۰۰ هزار تومان قیمت دارد. قیمت گوشی های سامسونگ را در جدول زیر مشاهده می کنید.

قیمت انواع آیفون
گوشی های هوشمند مدل
Galaxy A05s (نسخه ۶۴ گیگابایت) پنج میلیون و ۴۰۰ تومان
Galaxy A15 (نسخه ۱۲۸ گیگابایتی) شش میلیون و ۵۰۰ هزار تومان
Galaxy A25 (نسخه ۱۲۸ گیگابایتی) ۱۰ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان
Galaxy A34 (نسخه ۱۲۸ گیگابایتی) ۱۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان
Galaxy A35 (نسخه ۱۲۸ گیگابایتی) ۱۴ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان
Galaxy A54 (نسخه ۲۵۶ گیگابایت) ۱۸ میلیون و ۷۰۰ تومان
Galaxy A55 (نسخه ۲۵۶ گیگابایت) ۲۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان
Galaxy S23 FE (نسخه ۲۵۶ گیگابایتی) ۲۷ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان
Galaxy S24 Ultra (نسخه ۲۵۶ گیگابایت) ۶۰ میلیون تومان
Galaxy S24 Ultra (نسخه یک ترابایتی) ۱۰۵ میلیون تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا