ترندهای روز

گلکسی S۲۴ به‌عنوان اولین گوشی می‌تواند در اینستاگرام عکس‌های HDR آپلود کند

پایگاه خبری تحلیلی ایران تحلیل (irtahlil.com):

دیروز در مراسم معرفی سری گلکسی اس ۲۴ سامسونگ نیز اعلام شد که اینستاگرام می تواند عکس های HDR گرفته شده با این گوشی ها را نمایش دهد.

دکتر حمید شیخ، معاون بخش تصویربرداری هوشمند سامسونگ، هنگام حضور در رویداد Samsung Galaxy Unpacked 2024، گفت:

«هر عکس و ویدیویی که می‌گیرید یا مشاهده می‌کنید در طیف رنگی و کنتراست کامل خود از لحظه ثبت محتوا تا زمانی که آن را ارسال می‌کنید نمایش داده می‌شود. در واقع، سری گلکسی اس ۲۴ اولین گوشی هایی خواهند بود که HDR را برای عکس های اینستاگرام فعال می کنند. “این برنامه قبلا فقط از ویدیوهای HDR پشتیبانی می کرد.”

پشتیبانی از HDR یکی از ویژگی‌های متمرکز بر عکاسی در شبکه‌های اجتماعی بود که سامسونگ برای گوشی‌های جدید خود، گلکسی S24، S24 Plus و S24 Ultra رونمایی کرد. این غول کره ای همچنین اعلام کرد که اینستاگرام و اسنپ چت اکنون می توانند ویژگی های دوربین اصلی سامسونگ را در زمانی که کاربران از طریق آنها عکس می گیرند، ارائه دهند.

از جمله این ویژگی ها می توان به ویژگی Nightography برای بهبود عکاسی در نور کم، Super HDR و لرزشگیر فیلم نیز اشاره کرد. Engadget در گزارش خود اشاره می کند که ویژگی تثبیت کننده ویدیو باید از طریق برنامه دوربین داخلی گوشی قبل از در دسترس شدن در اینستاگرام و اسنپ چت فعال شود.

در حالی که بیشتر ویژگی های دوربین سامسونگ گلکسی اس ۲۴ از طریق اینستاگرام و اسنپ چت در دسترس خواهد بود، Engget همچنین خاطرنشان می کند که تصمیم منطقی احتمالاً استفاده از برنامه دوربین اصلی سامسونگ است، زیرا دارای قابلیت ویرایش تصویر متمرکز بر هوش مصنوعی است که می تواند پس زمینه تصاویر را محو کند. ، انعکاس ها را حذف کنید و حتی سوژه ها را در یک کادر حرکت دهید.

منبع: دیجیاتو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا