ورزشی

گل دوم هنگ‌کنگ خطا بود

امیر قلعه نویی در نشست خبری پس از بازی ایران مقابل هنگ کنگ در دور برگشت مرحله دوم مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ گفت: دیداری که شش گل در آن زده شود قطعا بازی زیبایی است. امشب دو حریف داشتیم. یکی تیم خوب هنگ کنگ و دیگری رطوبت بالای این کشور. هنگ کنگ بازی خوبی انجام داد و هوا نیز بسیار مرطوب بود.

وی ادامه داد: چهار گل زدیم و موقعیت های دیگری هم برای گلزنی داشتیم اما در مجموع با توجه به حضور چند بازیکن جوانی که به تازگی به تیم ملی اضافه شده اند، هم از عملکرد و هم از کیفیت بازی راضی هستم. و نتیجه.”

سرمربی تیم ملی با اشاره به گل دوم هنگ کنگ در این بازی گفت: در فیلمی که دیدیم معتقدیم گل دوم هنگ کنگ اشتباه بوده است. در مجموع، از مهمان نوازی خوب هنگ کنگ سپاسگزارم. معتقدم فوتبال این کشور پیشرفت زیادی کرده و در آینده نزدیک می تواند یکی از سرسخت ترین رقبای فوتبال در آسیا باشد.

قلعه نویی گفت: فوتبال در آسیا نزدیکتر شده و نتایج ثبت شده در جام ملت های آسیا این را ثابت می کند. جام ملت ها نشان داد که هر بازی می تواند برای تیم های آسیایی سخت باشد و امروز شرایط آب و هوایی و همچنین شرایط هنگ کنگ کار را سخت کرده است.

سرمربی تیم ملی به طارمی بابت هت تریک در این بازی و در مجموع ۵۰ گل در بازی های ملی تبریک گفت و برای او در بازی های ملی بعدی آرزوی موفقیت کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا