گواهینامه رضایتمندی مشتری به هواپیمایی «آتا» رسید :: افق میهن
چهارمین جشنواره سراسری صد واحد مشتری مداری با رویکرد تکریم بنگاه های تولیدی، تجاری و خدماتی در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما با حضور برخی مسئولان برگزار شد. شرکت هواپیمایی آتا در این اجلاس ملی نشان رضایت مشتری ISO 10004 (استاندارد بین المللی کسب رضایت مشتری از خدمات و محصولات سازمان ها و شرکت ها) را دریافت کرد.
به گزارش افق میهن، در چهارمین جشنواره ملی ۱۰۰ واحد مشتری مدار برند برتر، شرکت هواپیمایی «آتا» موفق به دریافت گواهینامه رضایت مشتری ISO 10004 شد.
چهارمین جشنواره سراسری صد واحد مشتری مداری با رویکرد تکریم بنگاه های تولیدی، تجاری و خدماتی در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما با حضور برخی مسئولان برگزار شد. شرکت هواپیمایی آتا در این اجلاس ملی نشان رضایت مشتری ISO 10004 (استاندارد بین المللی کسب رضایت مشتری از خدمات و محصولات سازمان ها و شرکت ها) را دریافت کرد.
لازم به ذکر است؛ این نشست با حمایت اتاق ایران، معاونت علمی رئیس جمهور، وزارت نفت، وزارت ارتباطات و سندیکای صنعت برق و مخابرات برگزار شد که نشان دهنده اهمیت مشتری مداری در سطح ملی و حمایت های گسترده است. از این رویکرد
بر اساس مصوبات شورای عالی سیاستگذاری، در پایان این مراسم از واحدهای حائز ضوابط کمیته علمی و ارزیابی مراسم در قالب اعطای لوح زرین مشتری مداری تجلیل شد.