اخبار اقتصاد ایران

گوشی آیفون ریجستری نشود مجلس ورود می‌کند | مسوولان، مردم را کمتر آزار دهند

این نماینده مجلس گفت: وزیر جدید ارتباطات قول داده که رجیستری آیفون شود. رجیستری آیفون یک کار معمولی است که باید انجام شود.

افق میهن، «مصطفی پوردهقان» در گفتگو با عصر ایران خبر داد: وزیر ارتباطات قول رجیستری را به ما داده و منتظر اقدام وی در این زمینه هستیم.

یکی از اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس درباره ممنوعیت واردات و فعال سازی دو مدل آیفون در کشور گفت: موضوع کوچکی را آنقدر بزرگ کرده ایم که شورای اسلامی باید در مورد یک گوشی تصمیم بگیرد و نظر بدهد. که مسئله بزرگی نیست

وی افزود: آیفون مانند گوشی های دیگر گوشی است و باید مشکل رجیستری آن برطرف شود. سطح مسائل و موضوعات را پایین نیاورید تا مسائل بزرگ باقی بماند. مسائل جزئی را نباید برجسته کرد و مردم گرفتار می شوند.

این نماینده مجلس تصریح کرد: رجیستری آیفون یک کار روتین است که باید انجام شود. مطمئناً اگر برای رجیستری آیفون ها اتفاقی نیفتد، مجلس قطعا وارد عمل می شود. همچنین در جلسه کمیسیون صنایع به وزیر ارتباطات گفتیم که با یک قانون خوب و بخشنامه و سیاست گذاری خوب مسائلی را که در داخل وزارتخانه حل می شود حل کنید و مردم را کمتر متضرر کنید.

نماینده مردم اردکان یزد در شورای اسلامی تاکید کرد: بخش قابل توجهی از پیامک هایی که روزانه نمایندگان مجلس دریافت می کنند در خصوص مطالبات مردم است. ما نباید این مسائل کوچک را به مسائل بزرگ و مطالبات عمده مردم تبدیل کنیم. مردم باید از ما مسائل کلان مانند رشد پایه پولی یا دیگر مسائل روابط خارجی را مطالبه کنند نه اینکه مسائل فکری را بخواهند که حق برخورداری از آن را دارند. این اتفاقات زمانی رخ می دهد که دستگاه های اجرایی مسائل جزئی را تحریم و تحقیر کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا