فناوری

گوشی «باربی»؛ محصول جدید سازنده نوکیا که به شبکه‌های اجتماعی دسترسی ندارد

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (ofoghmihan.ir):

العربیه: اچ ام شرکتی گلوبال، سازنده گوشی های نوکیا اعلام کرد که با همکاری شرکت ماتل، سازنده اسباب بازی، گوشی جدیدی به نام «اچ ام» تولید کرده است.دی «باربی» را منتشر کرده است. این گوشی با طراحی کلاسیک، رنگ صورتی و سایز کوچک، قابلیت جمع شدن و امکانات محدودی نسبت به گوشی های هوشمند دارد.

این تلفن که از چهارشنبه با قیمت ۹۹ پوند (حدود ۱۳۱ دلار) در دسترس خواهد بود، به کاربران امکان تماس و ارسال پیامک را می دهد، اما دسترسی به برنامه های شبکه های اجتماعی را فراهم نمی کند.

عرضه این گوشی همزمان با شصت و پنجمین سالگرد عروسک باربی و پس از موفقیت فیلم سال گذشته «باربی» با بازی مارگو رابی است که در باکس آفیس جهانی ۱.۴ میلیارد دلار فروخت.

برآوردهای شرکت تحقیقات بازار “CCS Insight” نشان می دهد که HMdi It ممکن است بیش از ۴۰۰۰۰۰ گوشی باربی را در انگلیس از طریق Vodafone و Argos بفروشد.

شرکت فنلاندی اچ ام دی که از پشتیبانی گوگل و کوالکام (کوالکام) برخوردار است، چندین گوشی کلاسیک را با امکانات هوشمند محدود وارد بازار کرده است که از جمله آنها می توان به نسخه های جدید گوشی های کلاسیک نوکیا مانند ۳۲۱۰ و ۳۳۱۰ اشاره کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا