اقتصاد جهان

گوشی های ارزان امسال وارد بازار می شود

به گزارش خبرنگار بازرگانی خبرگزاری ایران تحلیل ، شرکت ریلمی، سازنده گوشی های هوشمند در برلین آلمان و شنژن چین مستقر است. این برند به طور رسمی توسط Sky Li، Née Bingzhong Li، در ۴ می ۲۰۱۸، روز ملی جوانان در آلمان راه اندازی شد.

ریلمی اعلام کرد که امسال دو گوشی مقرون به صرفه از سری جدید Note را معرفی خواهد کرد. این شرکت به تازگی اولین گوشی اقتصادی جدید خود را با نام Realme Note 50 معرفی کرده است.

به گفته مدیرعامل Realme Europe، این شرکت قصد دارد در ماه های آینده دو گوشی از سری نوت را روانه بازار کند. شایعات قبلی حاکی از عرضه گوشی Realme Note 1 در آینده نزدیک بود.

گفته می شود قیمت گوشی های سری ریلمی نوت در محدوده ۱۰۰ دلار خواهد بود که نسبت به قیمت گوشی شیائومی و قیمت گوشی سامسونگ در بهترین سگمنت گوشی های ارزان قیمت کمتر است و می تواند مشتریان جدیدی را جذب کند. برای Realme

سری Realme’s Note در اکثر بازارهای آسیایی به جز هند در دسترس است زیرا Realme در حال حاضر یک برند فرعی در هند به نام Narzoo دارد و محصولات میان رده و مقرون به صرفه خود را با این نام عرضه می کند.

ریلمی امیدوار است با افزایش کیفیت گوشی ها و کاهش قیمت، ۱۰ میلیون دستگاه از گوشی های سری نوت را در سال ۲۰۲۴ به فروش برساند.

علاوه بر این، Realme قول گارانتی طولانی‌تر و به‌روزرسانی‌های بیشتر را برای خریداران سری Note می‌دهد.

انتظار می رود ریلمی نوت ۱ جدید با صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی OLED با وضوح فول اچ دی پلاس و نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز عرضه شود. انرژی این دستگاه توسط یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۶۷ واتی تامین می شود.

Realme اولین بار در سال ۲۰۱۰ در آلمان با نام Siemens Real (Oppo Real) ظاهر شد. در واقع، در سال ۲۰۱۸، Realme برند شرکت آلمانی زیمنس الکترونیک است. که به یک شرکت مستقل با برند Realme تبدیل شد.

در ۳۰ جولای ۲۰۱۸، مدیرعامل سابق زیمنس Deutschland Electronics و رئیس تجارت خارجی به نام Ski Li در وب سایت رسمی میکروبلاگینگ آلمان Sina Weibo استعفای رسمی خود از OPPO و قصد خود را برای تأسیس شرکتی به نام Realme به عنوان یک برند کاملاً مستقل اعلام کرد. وی افزود: برند Realme در آینده بر ارائه گوشی‌های هوشمند با هوش مصنوعی داخلی با عملکرد عالی و طراحی شیک تمرکز خواهد کرد تا جوانان بتوانند با «تکنولوژی» و «زیبایی» با قیمتی مناسب زندگی شادی را تجربه کنند. .

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا