فناوری

گوگل در حال آزمایش تیک تأیید آبی‌رنگ برای نتایج جستجو است

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (ofoghmihan.ir):

گوگل می خواهد وب سایت های تایید شده را با تیک آبی در صفحه نتایج جستجو نمایش دهد.

گوگل در حال آزمایش یک ویژگی جدید برای تأیید صحت وب سایت ها در نتایج جستجو است که به کاربران کمک می کند از کلیک کردن بر روی پیوندهای جعلی یا تقلبی جلوگیری کنند. برخی از کاربران تیک آبی را در کنار لینک وب سایت هایی مانند مایکروسافت و متا در نتایج جستجوی گوگل مشاهده کرده اند. چنین اقدامی می تواند مانع از سوء استفاده افراد سودجو از نام تجاری آن شرکت ها شود.

مولی شاهین، سخنگوی گوگل به The Verge گفت: “ما به طور منظم ویژگی هایی را آزمایش می کنیم که به خریداران کمک می کند تا مشاغل معتبر آنلاین را شناسایی کنند، و در حال حاضر در حال انجام یک آزمایش کوچک هستیم که در آن علامت آبی در کنار برخی مشاغل در Google ظاهر می شود.” “

با نگه داشتن ماوس روی تیک آبی، پیامی با این مضمون نمایش داده می شود که «گوگل سیگنال می دهد که این کسب و کار همان چیزی است که ادعا می کند است». «سیگنال‌های Google» به معنای عواملی مانند تأیید وب‌سایت، داده‌های Merchant Center و بررسی‌های دستی است.

به نظر می رسد آزمایش جستجوی جدید گوگل در حال گسترش قابلیتی به نام Brand Indicators for Message (BIMI) است. این ویژگی برای نمایش حساب های تایید شده در وب Gmail و برنامه های تلفن همراه استفاده می شود. گوگل در مورد زمان انتشار یا نمایش تیک آبی رنگ در آینده صحبتی نکرده است.

منبع: زومیت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا