ترندهای روز

گیتارنوازی غافلگیر کننده وزیر خارجه آمریکا همه را شوکه کرد

پایگاه خبری تحلیلی ایران تحلیل (irtahlil.com):

«آنتونی بلینکن» وزیر امور خارجه یهودی آمریکا روز سه شنبه در جریان سفر به شهر «کیف» (پایتخت اوکراین) با حضور در یک بار زیرزمینی در این شهر به همراه یک گروه راک متشکل از شبه نظامیان اوکراینی روی صحنه اجرا کردند. رفت

به گزارش رویترز، بلینکن با نواختن گیتار قرمز در یک بار زیرزمینی در «کیف» سعی کرد همزمان با متحمل شدن شکست‌های نظامی اخیر در جبهه‌های جنگ از روسیه، پیام حمایتی را برای دولت اوکراین ارسال کند. پیامی حاوی این مطلب که ایالات متحده و جهان غرب (ناتو) در جبهه جنگ نیابتی در اوکراین نه تنها برای دولت کیف بلکه برای «جهان آزاد» می‌جنگند.

بلینکن که همزمان با تشدید حملات روسیه در اوکراین به این کشور جنگ زده سفر کرد تا دولت زلنسکی را شاد کند، با گروه موسیقی ۱۹.۹۹ اجرا کرد تا “تعهد به حمایت بی دریغ ایالات متحده” را نشان دهد. اوکراین در جنگ با روسیه صحنه رفت.

آنها آهنگ نیل یانگ “Rockin' in the Free World” را نواختند، یک سرود راک که در سال ۱۹۸۹ درست قبل از فروپاشی دیوار برلین منتشر شد.

این آهنگ برای اولین بار در زمانی اجرا شد که اتحاد جماهیر شوروی به دلیل اعتراضات و مشکلات داخلی در حال فروپاشی بود و در نهایت شوروی در اواخر سال ۱۹۹۱ از هم پاشید و چندین کشور از جمله اوکراین استقلال یافتند.

دیمیتری تمنی، رهبر گروه ۱۹.۹۹ پس از اجرای بلینکن روی صحنه گفت که تحت تأثیر مهارت های بلینکن در گیتار قرار گرفته است.

او گفت: او خیلی خوب بازی کرد.

گروه ۱۹.۹۹ که توسط گروهی از کهنه سربازان اوکراینی تحت عنوان “نیروهای فرهنگی اوکراین” سازماندهی شده است که همزمان با داشتن شاخه نظامی دارای بخش فرهنگی است. دنبال کردن.

هدف از تاسیس این گروه در سال ۲۰۲۲ ایجاد انگیزه در نیروهای نظامی اوکراین و جذب داوطلبان و جانبازان به ارتش اوکراین است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا