اخبار اقتصاد ایران

گیلان به لحاظ زیست‌محیطی یکی از استان‌های مهم در حوزه صنعت و نساجی است

وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به زیست محیطی بودن گیلان گفت: صنایعی که آلودگی زیست محیطی دارند نباید در گیلان برنامه ریزی شود.

ایران تحلیل عباس علی آبادی وزیر صلح پیش از ظهر امروز در حاشیه افتتاح چند طرح صنعتی در گیلان و در جمع خبرنگاران با اشاره به احیای بخش بزرگی از واحدهای تولیدی نیمه فعال و غیر فعال در کشور. ، تصریح کرد: با تلاش دولت سیزدهم تاکنون بیش از پنج هزار واحد تولیدی احیا شده است. و صنایع راکد، نیمه فعال و فعال کشور به چرخه تولید بازگشته یا توسعه یافته اند.

وی با بیان اینکه یکی از شعارهای دولت سیزدهم احیای واحدهای تولیدی بود، گفت: اولین راهبرد دولت رئیس جمهور شهید، بهره وری حداکثری و احیای واحدهای راکد بود و این روند تا آخرین روز دولت ادامه دارد.

وزیر صمت با تاکید بر لزوم توجه به استفاده حداکثری از ظرفیت های تولیدی کشور افزود: تلاش بر این است که از ظرفیت های تولیدی و صنعتی موجود کشور به خوبی استفاده شود.

علی آبادی با اشاره به ظرفیت های تولیدی و صنعتی استان گیلان گفت: گیلان یکی از استان های مهم با ظرفیت های خوب در حوزه صنعت و نساجی به لحاظ زیست محیطی و برخورداری از شرایط اقتصادی مناسب است که اگر مورد توجه قرار گیرد. به راحتی منجر به ایجاد اشتغال در این استان خواهد شد. خواهد بود.

وی یکی از برنامه های دولت سیزدهم را استفاده از فارغ التحصیلان و نخبگان دانشگاهی در واحدهای تولیدی دانست و تصریح کرد: در گیلان جمعیت بسیار فرهیخته ای وجود دارد که هر کدام ظرفیتی دارند بنابراین باید در تولید از آن استفاده کرد. واحدها

وزیر صمت با تاکید بر رشد تولیدات داخلی در حوزه صادرات و ارتقای کیفیت افزود: شهید آیت الله رئیسی در راستای حمایت از تولید داخلی تاکید کردند که کالاهای تولید داخل نباید وارد شود.

علی آبادی با بیان اینکه رئیس جمهور بر فعال سازی صنایع راکد و استفاده حداکثری از ظرفیت های تولیدی موجود کشور تاکید کرد، اظهار داشت: بر این اساس احیای صنایع راکد و نیمه فعال و توسعه واحدهای صنعتی فعال از مهمترین موارد است. اولویت های این وزارتخانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا