ترندهای روز

گیمر عربستانی با اتصال ۴۴۴ کنسول بازی به یک تلویزیون رکورد گینس را به دست آورد

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (ofoghmihan.ir):

گینس اخیرا در میان رکوردهای جدید خود رکورد جالبی را در تعداد کنسول های بازی متصل به تلویزیون اعلام کرده است. گیمر عربستانی به نام «ابراهیم الناصر» موفق شد مجموعه عظیمی از کنسول های خود را به تلویزیون متصل کند و رکورد جدیدی به نام خود ثبت کند.

طبق ویدیوی منتشر شده در کانال رسمی یوتیوب رکوردهای گینس، آقای الناصر ۴۴۴ کنسول قدیمی و جدید از Magnavox Odyssey (اولین کنسول بازی تاریخ) تا پلی استیشن ۵ را به یک تلویزیون متصل کرده است. نکته جالب اینجاست که در این مجموعه وسایل کمیاب مانند Super A’can نیز دیده می شود. کنسولی که در اوایل دهه ۹۰ عرضه شد و تنها ۱۲ بازی برای آن تولید شد.

نگاهی به مجموعه بازی های ابراهیم الناصر

الناصر در این ویدئو می گوید: بعد از مدتی دیدم با وجود این همه کنسول نمی توانم با اکثر آنها بازی کنم به همین دلیل پورت ها، مبدل ها و سوئیچ های بیشتری به دستم رسید و به این فکر افتادم. برای اتصال همه آنها به تلویزیون برای بازی.”

در این ویدیو می بینیم که الناصر بیش از ۱۲ پورت HDMI و ۳۰ سوئیچ RCA برای استفاده از کنسول های خود دارد و ۴ پورت HDMI نیز در تلویزیون آن دیده می شود. از طرفی برای بازی با برخی از کنسول های قدیمی مانند N64 از مبدل های HD برای افزایش کیفیت تصاویر خروجی استفاده می کند. او همچنین انواع کنسول های خود را در یک سند اکسل فهرست می کند تا بداند برای اتصال کابل ها و دسترسی به کنسول مورد نظر چه دکمه ای را فشار دهد.

همچنین الناصر سعی کرده است استفاده احتمالی از کابل های چند سیمی را کاهش داده و آنها را دسته بندی کند. در واقع سازماندهی کابل ها فضای اطراف او را تا حد امکان ساکت کرده و او می تواند راحتتر بازی کند.

ابراهیم الناصر سگا جنسیس را بهترین کنسول تاریخ می داند. کنسول ۱۶ بیتی که در اواخر دهه ۸۰ به بازار آمد و قابلیت اتصال به مگا سی دی (مگا سی دی) و ۳۲X داشت.

منبع: دیجیاتو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا