ترندهای روز

یادداشت محمد یمینی از تجربه تهیه‌کنندگی «در انتهای شب»

پایگاه خبری تحلیلی منتخب (irtahlil.com):

محمد یمینی تهیه کننده «آخر شب» نوشت: امیدوارم «آخر شب» طلوعی در دنیای تصویر ما باشد.محمد یمینی تهیه کننده «آخر شب» در مورد نحوه ساخت این سریال و همکاری با آیدا پهننده و ارسلان امیری نوشته است.

با پایان پخش سریال «در پایان شب»، محمد یمینی تهیه کننده اثر در یادداشتی از تجربه همکاری با آیدا پهننده و ارسلان امیری در سریال «در پایان شب» که در ۹ قسمت ساخته و از فیلم نت پخش شد.

متن او به این شرح است: «سینمای من کودک نوپایی بود که نزدیک به ۲۰ سال پیش وقتی به دنیا آمد بارها زمین خورد، ایستاد، دوید، کنجکاو شد و آزمون و خطا کرد تا اینکه جوانی شد که به عنوان پدرش، همیشه نگران برتری او بود و برای من نوع نگاه او به آینده مهم بود.

جایی در این گذار، معتقد بودم که باید حوصله داشت و درست در آن لحظه، داستانی از یک زوج هنرمند خواندم که انگار تمام خطوطشان را زندگی کرده ام، آیدا پهناند و ارسلان امیری عزیز. نوع نگاه این دو به سینما و صنعت تصویر به طرز عجیبی با ژنتیک سینمای من سازگار بود.

سادگی و جسارت و احساسی که در قلب تپنده قاب هایشان وجود داشت را قبلاً هر بار با تماشای آثارشان و آن همه بینش تحسین کرده بودم و از شانس من بود که این همکاری را آغاز کردم که در این راه با دقت و وسواس ، یکی یکی. رفقای جان را به خانواده هنری خود اضافه کردیم و حاصل تلاش شبانه روزی و مهارت و سواد و تجربه و عشق گروهمان با کوله باری از دانش که در دست آیدا پناهنده بود این راه را طی کرد. و «آخر شب» شد که به فضل الهی از ۳/۳/۳ در خانه قلوب مسلط بر جامعه نشست و اکنون بسیار خوشحالم که در کنار این خانواده هنری زندگی کردم. از همه دوستان و همراهان عزیز و صبورم کمال تشکر را دارم.

البته از علی جناب سرتیپ هم تشکر ویژه ای دارم که این فرصت را در اختیار من گذاشتند و باعث آشنایی با شما (آیدا جان پهننده) و همچنین همراهی تمامی همکاران و دوستانم در بستر فیلم نت جناب آقای پرویز هادی زاده، محمدرضا صابری، مجتبی وحیدی و همچنین تیم تولید، محتوا و تبلیغات با مدیریت مسعود رفیع زاده و دوست خوبم نغمه دانش، مدیر روابط عمومی فیلم نت.

به امید اینکه در آخر شب در دنیای تصویر ما طلوع و نوید روزهای روشن باشد.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا