اخبار بورس

یارانه دهه فجر را چگونه دریافت کنیم؟

چیزی را گزارش کنید نبض بازار سهامسیدرضا یحیوی مشاور معاون اجتماعی و اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی توضیح داد: با اجرای طرح الکترونیک کالابرگ در اوایل سال جاری، دهک های اول تا هفتم درآمدی مشمول دریافت امتیاز تشویقی طرح کالابرگ شدند. به گونه ای که در صورت خرید ۲۰۰ هزار تومانی از مبلغ یارانه خود برای ۱۱ قلم سبد غذایی تعریف شده در این طرح، ۱۲۰ هزار تومان یارانه تشویقی و به این ترتیب یارانه تعلق می گیرد. دهک های درآمدی یک تا سه به جای ۴۰۰ هزار تومان، ۵۲۰ هزار تومان و یارانه دهک های چهار تا حبس به جای ۳۰۰ هزار تومان، در خرید این سبد معادل ۴۲۰ هزار تومان بوده است.

وی ادامه داد: این سبد غذای ۱۱ تایی بر اساس قیمت روز معادل ۷۴۳ هزار و ۷۵۰ تومان است که بر اساس قیمت سال قبل معادل ۵۲۳ هزار و ۳۰۰ تومان و به عبارتی تفاوت قیمت این سبد طی روز ۱۴۰۱ تا امروز است. ۲۲۰۰۰۰ تومان است. است؛ اما با اجرای طرح فجران که از هفدهم آغاز شد بهمن ساعت ۵ بعد از ظهر شروع و به پایان می رسد اردیبهشت ماه ادامه دارد، دولت این اختلاف قیمت را جبران کرد و این حمایت مضاعف از سوی دولت از سفره و امنیت غذایی مردم بود و از سوی دیگر شرط خرید ۲۰۰ هزار تومان از یارانه آنها بود. سبد غذایی حذف شد

مشاور معاون اجتماعی و اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در توضیح بیشتر این طرح گفت: در گذشته در طرح کالابرگ این الزام وجود داشت که هرکس بخواهد می تواند از امتیاز ۱۲۰ خرید ۲۰۰ هزار استفاده کند. تومان برای خرید اقلام خوراکی باید ۲۰۰ هزار تومان از یارانه سبد کالا کسر می کرد اما در طرح فجران شرط خرید ۲۰۰ هزار تومانی برای دریافت ۱۲۰ هزار تومان اعتبار تشویقی حذف شد. مبلغ تشویقی دولت از ۱۲۰ هزار تومان به ۲۲۰ هزار تومان افزایش یافت. است.

عید قربان دولتی متعلق به کیست؟

علیرضا عسگریان با حضور در یک برنامه تلویزیونی به خانواده ها تاکید کرد اعشار یک تا هفت جامعه مشمول کمک بلاعوض ویژه دهه فجر هستند. به نظر وی، کسانی که واجد شرایط تشویق جمعیت کالابرگ یارانه هستند حدود ۶۱ میلیون ایرانی حاوی

در طرح فرجانه، یارانه بگیران دهک های یک تا هفت می توانند با مراجعه به فروشگاه های اعضای طرح ملی کالابرگ الکترونیک، اقلام ضروری را خریداری کرده و از این حمایت تشویقی بهره مند شوند. دریافت کنندگان بودجه یازده غذای اصلی شامل مرغ، گوشت قرمز، برنج، روغن، پاستا، شیر، پنیر، ماست، شکر، تخم مرغ و لوبیا. می تواند خرید کند

متقاضیان استفاده از کاتالوگ الکترونیکی می توانند با فروشگاه های طرف قرارداد شبکه ملی اعتبار (۲۱۰۰۰۰ فروشگاه کوچک و فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش، جانبو، هفت، دلی مارکت، قدم، هایپر فامیلی، والممارکت، محسن، مینومارت، ترقی و اسنپ مارکت تماس بگیرند. ) دیجی کالا- فروشگاه های آنلاین. ) برای خرید اقلام اساسی.

نکات اجرایی این طرح به شرح زیر اعلام می شود:

۱- میزان حمایت دولت از ۱۲۰ هزار تومان (اعتبار تشویقی کالا) به ۲۲۰ هزار تومان افزایش می یابد.

۲- متقاضیان تامین مالی توجه داشته باشند که قیمت روز اقلام فوق بر اساس کالای مرجع است و برای کالاهایی که قیمت بالاتری دارند مابه التفاوت را از حساب خود پرداخت خواهند کرد.

۳– شرط خرید ۲۰۰ هزار تومانی برای دریافت اعتبار تشویقی ۲۲۰ هزار تومانی در این طرح حذف شده است.

۴- دهک های درآمدی از یک تا هفت مشمول اعتبار جدید هستند و یارانه بگیران در این دهک ها می توانند با مراجعه به فروشگاه های اعضای طرح ملی کالابرگ الکترونیک اقلام ضروری را خریداری کرده و از این حمایت تشویقی بهره مند شوند.

۵- متقاضیان استفاده از کاتالوگ الکترونیکی می توانند با فروشگاه های طرف قرارداد شبکه ملی اعتبار (۲۱۰۰۰۰ فروشگاه کوچک و فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش، جانبو، هفت، دلی مارکت، قدم، هایپر فامیلی، والممارکت، محسن، مینومارت، ترقی و اسنپ مارکت تماس بگیرند. ) دیجی کالا- فروشگاه های آنلاین. ) برای خرید اقلام اساسی.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا