ورزشی

یحیی به لیگ برتر بازمی‌گردد؟

یحیی گل محمدی پس از چهار سال حضور در پرسپولیس به عنوان سرمربی آزاد شده است و طبیعتا گمانه زنی هایی درباره آینده او وجود دارد و حتی اخیرا پس از نتایج ضعیف تیم های مدعی نامش به عنوان گزینه جایگزین برای این تیم ها مطرح شد.

وی در برنامه آنتن در پاسخ به این سوال که آیا با توجه به سابقه حضورش در پرسپولیس، حضورش در سایر تیم های مدعی مشکلی ایجاد نمی کند؟ گفت: نه اصلا. من در تیم های دیگری بودم که در آن ها کار می کردم، معمولا در تیم های بحرانی که مشکل داشتند و برداشت های خود را چه خوب و چه بد به جا گذاشتم. به عنوان فردی که حرفه اش مربیگری است، حتی اگر به تیم های رقیب بروم، یک هدف دارم و آن هم تعهد به کارم است.

گل محمدی با اشاره به نحوه کار در این تیم ها تصریح کرد: هر کاری که یک مربی بر اساس تعهد انجام می دهد فقط برای موفقیت تیم است. تمام تصمیماتی که می گیرید به نفع تیم شماست. حتی ممکن است در مورد داوری و برنامه ریزی مسابقات صحبت کنید. این بسیار طبیعی است و آنچه همه هواداران از مربی خود انتظار دارند این است که مربی در مورد منافع باشگاه صحبت کند. این انتظارات واقعاً جا افتاده است و مهم نیست در چه باشگاهی هستم، منافع باشگاهی که با آن قرارداد دارم مهمتر است.

یحیی در خصوص واکنش احتمالی هواداران پرسپولیس گفت: هواداران هم می فهمند. همانطور که آنها از من انتظار دارند وقتی برای تیم آنها کار می کنم، علایق آنها را در نظر بگیرم، قطعاً این درک را دارم. الان این موضوع در فوتبال ما خیلی بهتر شده است و حتی هواداران ما خیلی حرفه ای به آن فکر می کنند و وقتی می بینند مربی در آن باشگاه بوده و برای آنها زحمت کشیده است، در باشگاه دیگری مشکلی ندارد.

این در حالی است که گل محمدی اوایل لیگ هفدهم هدایت تراکتورسازی را برعهده داشت اما بسته بودن پنجره سرخ پوشان تبریزی و شرایط نامناسب این تیم باعث شد تا یحیی نتایج ضعیفی بگیرد و در نیم فصل از سمت خود برکنار شود.

در این فصل نام یحیی در گوشه و کنار دو باشگاه مدعی به گوش می رسید و حالا او رسما اعلام آمادگی کرده که در آینده در تیمی غیر از پرسپولیس سرمربی شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا