فناوری

یمن ناوهای آمریکا و انگلیس را هدف قرار داد / صنعا: واشنگتن و لندن بهای سنگینی می‌پردازند

پایگاه خبری تحلیلی میهن تجارت (mihantejarat.com):

تسنیم: ارتش یمن در واکنش به حملات هوایی آمریکا، انگلیس و چند کشور دیگر به اهدافی در یمن، کشتی ها و کشتی های خود را در دریای سرخ موشک شلیک کرد.

همزمان با انتشار اخباری مبنی بر اصابت موشک زمین به زمین ارتش یمن به هدف آمریکایی در دریای سرخ، علی الخلوم یکی از اعضای دفتر سیاسی انصارالله یمن گفت: نیروهای مسلح این کشور کشور در حال مقابله با قدرت است.» کشتی ها و کشتی های آمریکایی و انگلیسی در دریای سرخ. است.

حمله هوایی امشب آمریکا و انگلیس به یمن منجر به افزایش ۲.۵ درصدی قیمت جهانی نفت شد.

ایسنا همچنین نوشت: معاون وزیر خارجه یمن در واکنش به حملات نظامی آمریکا و انگلیس به این کشور گفت: واشنگتن و لندن باید برای پرداخت هزینه سنگین آماده شوند.

در پی حملات آمریکا و انگلیس به اهداف یمنی، علی القحوم یکی از رهبران انصارالله یمن اعلام کرد که نیروهای مسلح یمن به ناوهای جنگی آمریکایی و انگلیسی در دریای سرخ پاسخ دادند.

وی تاکید کرد که جنگ در دریای سرخ جریان دارد و ما پایگاه های نظامی آمریکا و انگلیس را هدف قرار دادیم.

العربیه گزارش داد که همزمان با تجاوزات آمریکا و انگلیس، چندین فروند موشک بالستیک از داخل یمن به سمت اهدافی در دریای سرخ شلیک شد.

حسین العزی معاون وزیر امور خارجه یمن نیز گفت: کشورمان مورد حمله نظامی گسترده ناوها، زیردریایی ها و جنگنده های آمریکایی قرار گرفت. بدون شک لندن و واشنگتن باید برای پرداخت هزینه های سنگین آماده باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا