ورزشی

یورو ۲۰۲۴؛ اسپانیا به مرحله بعد صعود کرد، «دوناروما» مانع از تحقیر ایتالیا شد

تیم های ملی فوتبال اسپانیا و ایتالیا در دومین دیدار خود در مرحله گروهی جام ملت های اروپا عصر پنجشنبه از ساعت ۲۲:۳۰ در ورزشگاه “ولتیس آره نا” آلمان به مصاف هم رفتند.

اسپانیا در اولین دیدار خود به مصاف کرواسی رفت و توانست با ارائه یک بازی دیدنی حریف خود را با نتیجه ۳ بر صفر شکست دهد. ایتالیا اما در اولین دیدار خود مقابل آلبانی اگرچه توانست با برتری ۲-۱ کار خود را به پایان برساند اما نمایش خوبی از خود نشان نداد و انتقادات زیادی به این تیم وارد شد.

در این دیدار این تیم اسپانیا بود که کاملاً بر بازی مسلط شد و اگر شانس ایتالیایی ها و البته عملکرد خوب دوناروما، دروازه بان این تیم نبود، باید شاهد گل های بیشتری از این تیم بودیم. بازیکنان اسپانیایی

در نیمه اول با وجود حملات زیادی که بازیکنان اسپانیا انجام دادند و موقعیت های زیادی که ایجاد کردند، دروازه ایتالیا بسته ماند.

در نیمه دوم این دوناروما بود که به تنهایی مقابل حملات خطرناک اسپانیا ایستاد تا اینکه در دقیقه ۵۵ «ریکاردو کالافیوری» به اشتباه از روی یک پاس گسترده دروازه خودی را باز کرد تا اسپانیا یک بر صفر پیش بیفتد.

پس از آن تغییری در نتیجه حاصل نشد و اسپانیا موفق شد این دیدار را به سود خود به پایان برساند.

ماتادورها با این برد ۶ امتیازی شدند و صعود خود به مرحله یک هشتم نهایی را قطعی کردند و در این گروه ایتالیا با ۳ امتیاز دوم و آلبانی و کرواسی با یک امتیاز سوم و چهارم هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا