اخبار اقتصاد ایران

یک‌میلیون تومان علی‌الحساب متناسب‌سازی تیرماه در حال واریز به حساب بازنشستگان کشوری

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: واریز یک میلیون تومان بابت تناسب تیر از امروز پس از تخصیص اعتبار لازم به حساب مستمری بگیران کشورهای مشمول، ماه ۱۴۰۳ به صورت علی الحساب آغاز شده است.

به گزارش دیارمیرزا جعفر داداشی مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: بر اساس بخشنامه های دولت چهاردهم امروز مبلغ یک میلیون تومان به حساب تناسب تیر ۱۴۰۳ اختصاص یافت. پس از تخصیص اعتبار لازم توسط سازمان برنامه و بودجه و خزانه داری کل. کشور به حساب حقوقی همه بازنشستگان واجد شرایط واریز شد.

به گفته وی، بر اساس تصویب نامه ۱۲ تیر ۱۴۰۳ هیات وزیران و به استناد اصل ۱۳۸ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و همچنین در اجرای بند (ر) تبصره (۶) و بند (د) تبصره (۱۵) قانون بودجه سال ۱۴۰۳، از امروز واریز یک میلیون تومان به حساب حقوقی هر یک از مستمری بگیران کشوری واجد شرایط «علی الحساب همسن سازی ۱۴۰۳» واریز می شود. (چهارشنبه) و تا پایان امشب به حساب کلیه مستمری بگیران واجد شرایط واریز می شود.

بر اساس اعلام اداره کل روابط عمومی صندوق بازنشستگی کشوری، لازم به یادآوری است که پیش از این مبلغ سه میلیون تومان برای سه ماهه اول سال از فروردین تا خرداد ۱۴۰۳ در ساعت ۶ تیر ماه واریز شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا