ترندهای روز

یک اتفاق عجیب در تلگرام پس از بازداشت پاول دورف

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (ofoghmihan.ir):

دستگیری پاول دورف، مدیر و موسس تلگرام در فرانسه، محبوبیت و استفاده از اپلیکیشن پیام رسان تلگرام را تحت تاثیر قرار داده است.

بعد از دستگیری پاول دورف اتفاق عجیبی در تلگرام افتاد

شنبه چهارم شهریور پاول دورف در پاریس دستگیر شد. اتهام او ضعف مدیریت محتوا است که منجر به انتشار مطالب غیرقانونی در مورد قاچاق مواد مخدر، پولشویی و انتشار هرزه نگاری کودکان می شود.

در حالی که این اتهامات نگرانی هایی را در مورد محتوای این پیام رسان ایجاد کرده است، اما محبوبیت بیشتری پیدا کرده و دانلودهای آن در فروشگاه اپل ۴ درصد در سراسر جهان افزایش یافته است.

در آمریکا در بخش برنامه های مربوط به شبکه های اجتماعی، پیام رسان تلگرام با رشد خیره کننده در رتبه دوم محبوب ترین برنامه های اپ استور قرار گرفته است.

به گزارش Appfigures، رشد محبوبیت تلگرام در اپ استور که از روز دوشنبه تشدید شده است، مستقیما تحت تاثیر خبر دستگیری پاول دورف قرار گرفته و ممکن است فروکش کند.

بسیاری برای استفاده از پیام رسان تلگرام از روی کنجکاوی و بسیاری برای حمایت از “آزادی بیان” که شعار پاول دورف است، رفته اند. محبوبیت تلگرام در فرانسه بیش از پیش افزایش یافته و این نرم افزار را به رتبه اول در رده اپلیکیشن های شبکه های اجتماعی رسانده است.

بعد از دستگیری پاول دورف اتفاق عجیبی در تلگرام افتاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا