فرهنگ و هنر

یک بازیگر تلویزیون: کیفیت سریال‌های طنز پایین آمده است :: افق میهن

یکی از بازیگران تلویزیون با اشاره به سریال های طنزی که این روزها ساخته می شود، گفت: کیفیت این آثار پایین آمده است.

به گزارش افق میهن، راضیه دهقان بازیگر سریال های طنز از جمله «نون.خ» درباره محتوای سریال های طنز در حال پخش از رسانه ملی گفت: سریال های طنز زیادی ساخته می شود که به مسائل و معضلات جامعه می پردازد. شکل طنز است اما اکثر این آثار نتوانسته اند رسالت اصلی طنز را به مردم منتقل کنند و متاسفانه باعث افت کیفیت مجموعه ها شده است. به همین دلیل کمتر مورد توجه مخاطبان قرار گرفته و از میزان مخاطبان این گونه گونه ها کاسته شده است.

جای خالی سریال های نوستالژیک

وی همچنین درباره محتوای سریال هایی که در سال های اخیر از رسانه ملی پخش شده است، گفت: سریال هایی که قبلا ساخته می شد دارای محتوا و اصول خاصی بود که توجه مخاطب را به خود جلب می کرد و مفهوم را به شکل های مختلف به درستی به مخاطب منتقل می کرد. . این آثار در خاطره ها می ماند و نیکی کارگردان، فیلمنامه و نقش بازیگرانشان را به یاد می آورد. امیدوارم سینما و تلویزیون ما همیشه پیشرفت کند و باز هم بتوانیم خبرهای خوبی از آنها بشنویم.

دهقان افزود: البته در دوره جدیدی هستیم که سریال های خانگی از نظر محتوا، بازیگر، کارگردان و امکانات از سریال های تولید شده در رسانه ملی پیشی گرفته اند. بخشی از آن به این دلیل است که شبکه‌های نمایش خانگی توسط بخش خصوصی اداره می‌شوند، گویی زمان و فکر بیشتری برای ساخت این سریال‌ها می‌گذرد و می‌توانند خروجی بهتری نسبت به فیلم‌ها و سریال‌ها داشته باشند.

بازیگر نقش «نظر» در سریال «نون خا» درباره علاقه خود به ژانرهای مختلف گفت: یک بازیگر باید به ژانرهای مختلف اعم از کمدی، عاشقانه و اجتماعی علاقه داشته باشد و بتواند در آنها ایفای نقش کند. من از این قاعده مستثنی نیستم و شخصاً می خواهم مردم را خوشحال کنم. من عاشق. فکر می کنم سریال های طنزی مثل «نون.خ» این شادی و خوشحالی را به مردم منتقل کرده اند و به عنوان عضوی کوچک از این خانواده امیدوارم توانسته باشم حق مطلب را ادا کنم.

وی افزود: طنز و انواع مختلف را دوست دارم اما سعی می کنم در کنار طنز موقعیت های مختلفی را نیز تجربه کنم. امیدوارم بتوانم این زاویه جدید زندگی را به خوبی درک کنم و آن را به نمایش بگذارم تا بتوانم موفق باشم، اما قاب های تلویزیون و سینما کاملاً متفاوت است و هر کدام از قوانین و شرایط خاص خود پیروی می کنند.

پخش در سریال شبکه نمایش خانگی

دهقان در پایان درباره فعالیت های آینده خود گفت: در حال حاضر مشغول ایفای نقش در یک فیلم سینمایی و یک سریال نمایش خانگی در ژانر اجتماعی هستم و به دلیل اینکه این آثار در سکوت ساخته می شوند نمی توانم اطلاعات خاصی از آنها بگویم و می گویم. امیدوارم مخاطبان در آینده خبرهای خوبی از این فیلم و سریال بشنوند، استقبال کنند و خاطرات خوبی برایشان رقم بزنند و من هم بتوانم انتظارات مردم را برآورده کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا